enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
41,9697
EURO
48,7868
ALTIN
5.472,54
BIST
10.551,34
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Az Bulutlu
20°C
İstanbul
20°C
Az Bulutlu
Perşembe Çok Bulutlu
21°C
Cuma Az Bulutlu
24°C
Cumartesi Hafif Yağmurlu
20°C
Pazar Az Bulutlu
22°C

Papel Kurucusu ve CEO’su Seyhan İbrahim Yıldırım: Ödeme hizmetlerinde en büyük öncelik, müşteri memnuniyeti ve güvenlik

Türkiye’deki finansal süreçleri inançlı ve kullanıcı dostu hâle getirerek müşteri memnuniyetini artırmayı hedefleyen ödeme ve elektronik para kuruluşu Papel, ferdi ve kurumsal müşterilerine sunduğu şahsileştirilmiş finansal hizmetler ile öne çıkıyor.

Papel Kurucusu ve CEO’su Seyhan İbrahim Yıldırım: Ödeme hizmetlerinde en büyük öncelik, müşteri memnuniyeti ve güvenlik
18.04.2024 16:24
4
A+
A-

Türkiye’deki finansal süreçleri inançlı ve kullanıcı dostu hâle getirerek müşteri memnuniyetini artırmayı hedefleyen ödeme ve elektronik para kuruluşu Papel, ferdî ve kurumsal müşterilerine sunduğu şahsileştirilmiş finansal hizmetler ile öne çıkıyor.

Kullanıcıların geri bildirimlerini dikkate alarak geliştirmelerine devam eden Papel’in Kurucusu ve CEO’su Seyhan İbrahim Yıldırım, kullanıcı tecrübesini güzelleştirmeye odaklandıklarının altını çizerek açıklamalarda bulundu.

Ödeme ve elektronik para kuruluşu Papel, finansal süreçleri daha inançlı hâle getirmek ve müşteri memnuniyetini artırmak için yenilikçi çalışmalar gerçekleştirmeye devam ediyor. Ferdi ve kurumsal müşterilerine yeni jenerasyon finansal hizmetler sunan şirket, süreçlerin özgürce ve inançlı bir biçimde gerçekleştirilmesine ehemmiyet veriyor. Geliştirdiği teknolojilerle güvenliği ön planda tutan şirket, para idaresini ve süreç yapma formunu yenilikçi adımlarla dönüştürüyor. Bu kapsamda, müşterilerin farklı gereksinimlerine yönelik şahsileştirilmiş tahliller sunan Papel, kullanıcı geri bildirimlerini dikkate alarak hizmetlerini daima olarak düzgünleştiriyor.

Papel Kurucusu ve CEO’su Seyhan İbrahim Yıldırım: Ferdî ve kurumsal müşterilerimize sunduğumuz tahlillerle Türkiye’de fintek bölümünün gelişimine katkı sunmayı amaçlıyoruz. Para idaresine yenilikçi bir bakış açısı kazandırarak süreç yapma formunu değiştirmeyi ve klâsik usullerle çağdaş dijital çağ ortasında bir köprü kurmayı hedefliyoruz. Profesyonel ve üst seviye hizmetler sunmak için süreçlerimizi geliştiriyor, müşteri memnuniyetini artırma çalışmalarımıza devam ediyoruz. Şahsileştirilmiş kampanyalar, grup idaresi, stok takibi, sadakat programı üzere birçok finansal gereksinimin tek bir uygulama üzerinden gerçekleştirilmesine imkân tanıyan tahliller üzerinde çalışarak işletme sahibi kullanıcılarımızın finansal süreçlerini kolaylaştırmayı hedefliyoruz.

Kullanıcılarımıza daha yeterli bir tecrübe sunmak için çalışıyoruz

Bu bağlamda müşterilerimiz rastgele bir meseleyle karşılaştığında ya da mümkün bir gereksinim durumunda çabucak bağlantıya geçebilecekleri bir müşteri hizmetleri sistemimiz bulunuyor. Böylelikle müşterilerimize 7/24 hizmet sunuyor, profesyonel ve süratli müşteri dayanağıyla müşterilerimizin muhtaçlıklarını en kısa müddette gideriyoruz. İşletmeler için tasarladığımız hizmetlerin yanı sıra; Papel Cüzdan üzerinden süratli para transferi, kurum ve fatura ödemeleri, QR süreçler, ön ödemeli sanal kart kullanımı üzere birçok avantaj sağlayarak kullanıcılarımızın hayatını kolaylaştırıyoruz.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı