DOLAR
41,6053
EURO
49,0154
ALTIN
5.186,77
BIST
11.081,22
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Az Bulutlu
23°C
İstanbul
23°C
Az Bulutlu
Cuma Hafif Yağmurlu
24°C
Cumartesi Az Bulutlu
21°C
Pazar Parçalı Bulutlu
22°C
Pazartesi Çok Bulutlu
21°C

AgeSA, Türkiye İletişim Merkezi Ödülleri’nde Dört Kategoride Birincilik Aldı

Sabancı Holding ve Ageas iştiraki olan AgeSA, davet merkezi kesiminin en itibarlı ödüllerinden Türkiye İrtibat Merkezi Ödülleri’nde; hayata geçirdiği müşteri hizmetleri projeleriyle “En yeterli Teknoloji Kullanımı”, “En Düzgün Müşteri Deneyimi”, “En Uygun Dijital Çözüm” ve “En Düzgün Dış Kaynak Ortaklığı” kategorilerinde birincilik mükafatına layık görüldü.

AgeSA, Türkiye İletişim Merkezi Ödülleri’nde Dört Kategoride Birincilik Aldı
21.12.2023 17:12
15
A+
A-

Sabancı Holding ve Ageas iştiraki olan AgeSA, davet merkezi bölümünün en itibarlı ödüllerinden Türkiye İrtibat Merkezi Ödülleri’nde; hayata geçirdiği müşteri hizmetleri projeleriyle “En yeterli Teknoloji Kullanımı”, “En Yeterli Müşteri Deneyimi”, “En Düzgün Dijital Çözüm” ve “En Âlâ Dış Kaynak Ortaklığı” kategorilerinde birincilik mükafatına layık görüldü.

İMİ Conferences tarafından düzenlenen 16. Türkiye İrtibat Merkezi Ödülleri’nin bu yılki kazananları açıklandı. Müşteri odaklı yaklaşımı tüm çalışmalarında temel bir kültür haline getiren ve müşterilerinin, tüm çalışmalarının ana odağında olmasını sağlayan AgeSA, Türkiye Bağlantı Merkezi Ödülleri’nde 4 kısımda birinciliğe layık görüldü. 

AgeSA’nın müşterilerinin bilgi ve süreç taleplerini birinci kontakta, tek ekran üzerinden karşılayan, proaktif sunum yapan ve tekliflerde bulunan Yeni Jenerasyon Davet Merkezi projesi ile Speech Analytics teknolojisini kullanarak müşteri tecrübesini güzelleştirmeyi, çalışan motivasyonunu artırmayı, beşere ve tabiata katkı sunmayı amaçlayan inovatif projeleri, AgeSA’ya Türkiye İrtibat Merkezi Mükafatları “En Âlâ Teknoloji Kullanımı” kategorisinde birincilik mükafatı getirdi. 

AgeSA’nın hizmet verdiği tüm kanallarda müşterinin gereksinimlerini hakikat tespit eden ve müşterinin başladığı rastgele bir süreci öteki kanallar üzerinden de tamamlamasını sağlayan yenilikçi uygulamaları, inovatif projeleri, gerçekleştirdiği tahliller sonucunda hayata geçirilen aksiyonlar ve müşterileri odağına alan iş yapış kültürü ise “En Yeterli Müşteri Deneyimi” kategorisinde birincilik mükafatını kazandırdı. 

Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortası süreçlerini tek uygulamada toplayan AgeSA Taşınabilir ise “En Güzel Dijital Çözüm” kategorisinde AgeSA’ya birinciliği getirdi. Dalın en gelişmiş, yenilikçi ve müşteri odaklı taşınabilir uygulaması AgeSA Taşınabilir, sigortalıların birikimlerini izleyebilmesi, poliçe ve teminat ayrıntılarını kolay kolay yönetebilmesini ve finansal süreçlerin tek çatı altında yapılabilmesini sağlıyor. 

AgeSA’nın, ATOS ile devam eden 10 yıllık iş birliğinde, hayata geçirdiği müşteri hizmetleri projelerindeki sürdürülebilir başarısı ise “En Düzgün Dış Kaynak Ortaklığı” kategorisinde AgeSA’ya birincilik kazandırdı.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

ETİKETLER: , , , ,