Konya Büyükşehir Belediyesi, çalışanların motivasyonunun artırılması ve hizmet kalitesinin yükseltilmesi gayesiyle düzenlediği hizmet içi eğitim seminerleri kapsamında “İletişim Maharetleri ve Motivasyon” eğitimi gerçekleştirdi.
Konya Büyükşehir Belediyesi, çalışanların motivasyonunun artırılması ve hizmet kalitesinin yükseltilmesi gayesiyle düzenlediği hizmet içi eğitim seminerleri kapsamında “İletişim Maharetleri ve Motivasyon” eğitimi gerçekleştirdi.
Konya Büyükşehir Belediyesi çalışanlara yönelik hizmet içi eğitimlere devam ediyor.
Çalışanların motivasyonunun artırılması ve hizmet kalitesinin yükseltilmesi maksadıyla düzenlenen hizmet içi eğitim seminerleri kapsamında eğitmen Rahim Aladağ tarafından “İletişim Marifetleri ve Motivasyon” eğitimi verildi.
Büyükşehir Belediyesi Mevlana Kültür Merkezi’nde düzenlenen eğitime, belediyenin farklı ünitelerinden katılan birçok çalışan, uzman eğitmen eşliğinde tesirli irtibat marifetleri kazanma ve motivasyonlarını artırma fırsatı buldu.
Konya Büyükşehir Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi tarafından belediye işçisinin daha donanımlı olması ve daha düzgün hizmet vermesi emeliyle planlanan eğitimler önümüzde süreçte farklı mevzu başlıklarında devam edecek.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı