DOLAR
31,5951
EURO
34,3202
ALTIN
2.151,49
BIST
8.907,65
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Hafif Yağmurlu
10°C
İstanbul
10°C
Hafif Yağmurlu
Çarşamba Az Bulutlu
13°C
Perşembe Hafif Yağmurlu
9°C
Cuma Az Bulutlu
9°C
Cumartesi Az Bulutlu
12°C

AssisTT Türkiye’nin 81 ilinden girişimcileri bekliyor

Türk Telekom’un müşteri tecrübesi şirketi AssisTT, geçen yıl hayata geçirdiği Teşebbüsçü Müşteri Temsilcisi modelini tüm Türkiye’ye açtı.

AssisTT Türkiye’nin 81 ilinden girişimcileri bekliyor
24.01.2024 21:36
3
A+
A-

Türk Telekom’un müşteri tecrübesi şirketi AssisTT, geçen yıl hayata geçirdiği Teşebbüsçü Müşteri Temsilcisi modelini tüm Türkiye’ye açtı. AssisTT; çalışma hayatının ofis, mesai saati üzere sınırlamalarına tâbi olmadan, çalışma yerini ve mühletini kendisi belirleyerek, düzgün gelir elde etmek ve en kıymetlisi iş dünyasına teşebbüsçü olarak adım atmak isteyenleri bekliyor. Teşebbüsçü Müşteri Temsilcisi olmak isteyenler bu model ile Türkiye’nin her vilayetinden çalışabilecek. Girişimciliğin yeni jenerasyon teknolojilerle ekonomik kalkınmanın bir kaldıracı olarak kurgulandığı modelde, müşteri tecrübesi hizmeti verebilmek için yalnızca bir bilgisayar ile bir kulaklık kâfi olacak.

İnsan odaklı çalışan tecrübesi anlayışı ve yenilikçi insan kaynakları uygulamalarıyla memleketler arası platformlarda mükafatlar kazanan Türk Telekom’un müşteri tecrübesi şirketi AssisTT, çalışanlarının mesleklerinde ilerleme fırsatlarına yönelik ürettiği tahlillerle dalda dikkat çekiyor. Çalışanlarının muhtaçlıkları doğrultusunda yeni çalışma modelleri geliştiren AssisTT; hayata geçirdiği Teşebbüsçü Müşteri Temsilcisi modeli ile çalışma hayatının ofis, mesai saati üzere sınırlamalarına tâbi olmadan, çalışma yerini ve müddetini kendisi belirlemek, yeterli gelir elde etmek ve en kıymetlisi iş dünyasına teşebbüsçü olarak adım atmak isteyenlere hitap ediyor. 2022 yılında hayata geçirdiği Teşebbüsçü Müşteri Temsilcisi modelini öncelikle AssisTT çalışanlarına sunan şirket, bu fırsatı teşebbüsçü olmak isteyen tüm adaylara sunuyor. 

AssisTT’in dalına bir birinci olarak kazandırdığı modelde; bireylere şahıs şirketini kurarak kendi işinin işvereni olma, çalışma saatleri, çalışma yerinde esneklik, gelirde artış üzere avantajlar sunuluyor. Bireyler kendi şirketini kurup hizmet üretimi oranında daha yüksek gelir elde ederken 18-29 yaş ortasında olan gençler Vergi ve Bağkur teşviki olan “Genç Teşebbüsçü İstisnası” programına dahil olabiliyor. 29 yaş üstü olanlar ise KOSGEB üzere devlet teşviklerinden faydalanabiliyor.

Konuyla ilgili açıklama yapan AssisTT Operasyon Genel Müdür Yardımcısı Levent Yalçın: “Girişimcilik ekosistemine ve gençlerin istihdamına verdiğimiz kıymet doğrultusunda Teşebbüsçü Müşteri Temsilcisi Modelimizi hayata geçirdik. Modelimizde girişimciliği yeni jenerasyon teknolojilerle destekleyerek ekonomik kalkınmaya tesirini dikkate alarak kurguladık. Kendi işinin işvereni olmayı seçen arkadaşlarımız kendi şirketlerini kurarak dal ortalamasının üzerinde bir gelir artışı sağladı. Çalışma arkadaşlarımızdan aldığımız olumlu dönüşler sayesinde artık modelimizi tüm Türkiye’ye açıyoruz. Teşebbüsçü Müşteri Temsilcisi Modelimizle hem dalımıza hem bu alanda mesleğini geliştirmek isteyen arkadaşlarımıza hem de ülke iktisadına katkı sağladığımız için mutluyuz” dedi. 

Yalçın modelin çalışanlar kadar müşteriler için de avantajlar sağladığının altını çizerek şunları söyledi: “Girişimci Müşteri Temsilcisi modelimizle, müşterilerimizin inbound davet gereksinimlerine yenilikçi bir yaklaşım getiriyor, esnek planlamalarla ağır periyotlarını daha verimli halde yönetiyor, dakika bazlı fiyatlandırma ile faal maliyet idaresi avantajı sunuyoruz.” 

 

AssisTT Hakkında

2007 yılında yüzde yüz Türk Telekom iştiraki olarak kurulan müşteri tecrübesi şirketi AssisTT; Türkiye’nin önde gelen markalarına iletişim merkezi tahlilleri, dijital servisler ve teknoloji tahlilleri, müşteri tecrübesi ve kalite tahlilleri ile dış kaynak idaresi kategorilerinde dallara özel çok kanallı tahliller sunuyor. AssisTT, güçten sıhhate, finanstan telekomünikasyona kesiminin başkanı markalara geleceğin müşteri tecrübesini tasarlıyor. Great Place To Work Enstitüsü tarafından çalışanlarla yapılan anket sonucunda verilen “harika iş yeri” unvanına sahip bir şirket olan AssisTT, 21 müşteri tecrübe merkezinde 17 bin çalışanla hizmet veriyor.  

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

ankara web tasarım ingilizce kursu web tasarım ankara haberler çimento helezonu Renault Yedek Parça Ankara Çıkışlı Karadeniz Batum Turu Dacia Yedek Parça Fluence Yedek Parça iveco yedek parça ankara Güneş Enerjisi İmplant Süt Sağım Makinesi Yedek Parça Casıo g shock forklift aküsü Pt100 ankara ceza avukatı Ankara endoskopi labomat Ortodontik Tedavi Beta Law dacia yedek parça güç trafosu dunnage airbag e-imza check up Huzurevi damla etiket radyal fan iç mimarlık jean Hobi Bahçesi Yatırımı etiler pilates Adblue Baharat Çeşitleri