enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
39,5400
EURO
45,4477
ALTIN
4.316,53
BIST
9.161,03
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Açık
30°C
İstanbul
30°C
Açık
Perşembe Açık
30°C
Cuma Parçalı Bulutlu
31°C
Cumartesi Parçalı Bulutlu
26°C
Pazar Parçalı Bulutlu
26°C

B2B E-ticaret Platformlarının Gelişim Potansiyeli

B2B e-ticaret platformlarının gelecekteki büyüme ve gelişim potansiyelini keşfedin. Bu içerikte sektör trendleri ve fırsatları hakkında detaylı bilgi bulabilirsiniz.

B2B E-ticaret Platformlarının Gelişim Potansiyeli
24.05.2024 21:12
6
A+
A-

Akinon Kurucu Ortağı ve CSO’su Çağrı Orçan, mevcut B2B e-ticaret platformlarının B2C alanındakilere oranla satış süreçlerinden kotasyon yönetimine kadar birçok alanda geliştirilmeye açık olduğunu vurguluyor. Rekabetçi B2B ticaret ortamında, e-ticaret platformlarının işlevselliğinin ve uyumluluğunun önemli olduğunu belirtiyor. Kurumsal satış noktasında sorunsuz dijital satış deneyimi arayan şirketlere yönelik hizmetler sunduklarını belirten Orçan, B2C sektöründe bulunan birçok kolaylık ve uygulamanın B2B sektöründe henüz bulunmadığını ifade ediyor.

Zorluklar ve Fırsatlar

Wunderman Thompson B2B Future Shopper Report 2023’ün anket verilerine göre, B2B alıcıların çevrimiçi satın alma işlemlerini çevrimdışı işlemlere kıyasla zorlayıcı ve karmaşık bulduğu ortaya çıkıyor. Ödeme yöntemlerinin karmaşık yapısı ve modern bankacılık yöntemlerinin kullanılmaması da ödemeleri zorlaştırıyor. B2B ortamlarında ürünlerin faydalarının net bir şekilde vurgulanmaması satış sürecinde önemli bir engel oluşturuyor. Bu zorluklara rağmen, B2B sektörünün B2C e-ticaretten öğrenebileceği çok şey olduğunu belirten Orçan, B2B satıcılarının B2C müşterilerinin yararlandığı özellikleri benimseyerek büyük fayda sağlayabileceğini dile getiriyor.

Çağrı Orçan: “B2C deneyimi aracılığıyla B2B’de deneyim çıtasını yükseltmek için, B2B şirketlerinin alıcı beklentilerini dikkate alarak dijital dönüşüm süreçlerini hızlandırmaları gerekiyor. Müşteri odaklı inovasyonları teşvik etmek için dijital ve BT ekiplerinin yapılarını gözden geçirmeleri önem taşıyor.”

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı