DOLAR
41,5965
EURO
48,9367
ALTIN
5.168,23
BIST
11.220,22
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Az Bulutlu
22°C
İstanbul
22°C
Az Bulutlu
Cuma Yağmurlu
23°C
Cumartesi Az Bulutlu
21°C
Pazar Açık
22°C
Pazartesi Çok Bulutlu
21°C

Bergama belediyesi çözüm merkezi vatandaşların sorununu çözüyor

Bergama’nın tüm meseleleri, talep, teklif ve bildirimleri için Bergama Belediyesi Tahlil Merkezi Davet ve WhatsApp sınırı ile tahlile kavuşuyor. Bergama Belediyesi’nin süratli ve aktif hizmet sunmak için kurduğu WhatsApp irtibat sınırı ile Bergamalılar (0232) 632 80 05 numaralı telefonla Bergama’yla ilgili teklif ve taleplerini, karşılaştıkları sıkıntıları ister arayarak isterse ileti atarak isterse de fotoğraf olarak atabiliyor.

Bergama belediyesi çözüm merkezi vatandaşların sorununu çözüyor
18.12.2023 18:36
16
A+
A-

Bergama’nın tüm meseleleri, talep, teklif ve bildirimleri için Bergama Belediyesi Çözüm

Merkezi Davet ve WhatsApp çizgisi ile tahlile kavuşuyor. Bergama Belediyesi’nin süratli ve etkin

hizmet sunmak için kurduğu WhatsApp bağlantı çizgisi ile Bergamalılar (0232) 632 80 05

numaralı telefonla Bergama’yla ilgili teklif ve taleplerini, karşılaştıkları problemleri ister

arayarak isterse ileti atarak isterse de fotoğraf olarak atabiliyor. Tahlil Merkezi tarafından

kaydedilen tüm talep ve teklif bildirimleri kaydediliyor, ilgili müdürlüklere iletilerek

sorunların çözülmesini sağlıyor. Hafta içi 8.3 ve 18.3 saatleri ortasında hizmet veren

Çözüm Merkezi’nde gelen talep, şikâyet ve teklifler kayıt altına alınıyor.

BAŞKAN KOŞTU: 2 YILDA 10 BİNE YAKIN DAVET TAHLİLE KAVUŞTU

2 yıla yakın hizmette olan Bergama Belediyesi Tahlil Merkezi Davet ve WhatsApp hattı

yaklaşık 10 bin davete yanıt vererek vatandaşın istek, talep ve şikâyetleri kayıt altına alarak

çözüm için yardımcı oldu. Bergama Belediye Lideri Hakan Koştu; “Hizmet kalitemizi

artırarak, vatandaşlarımızın taleplerine tahlil buluyoruz. Davet Merkezi’mize gelen talepler

kayıt altına alınarak ilgili ünite sorumluları ile vatandaş ortasındaki uyum sağlanıyor.

Bergama’nın yıllardır var olan sıkıntıları vazifeye geldiğimiz günden beri çözüme

kavuşturuyoruz. Eksik kalan, bozulan, vatandaşımızın güzeline gitmeyen ne varsa Çözüm

Merkezi’miz vasıtasıyla kayıt altına alıyor sırasıyla tahlile kavuşturuyoruz. Bergama’nın

kanayan yarası yol problemlerini birer birer çözüyor, asfalt çalışmalarını tamamlıyoruz. Adım

adım tamamlanan caddelerle kontaklı orta sokaklarda kilit parkeleri tamamlıyor ve

Bergama’yı yeni baştan kuruyoruz. Her mahallede parklar, basket alanları, kırsal

mahallelerde ve merkezde halı alanlar, açık spor tesisleri ile bölgemizin tarihinde

görülmemiş yatırım ve düzenlemelere kavuşturuyoruz.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

ETİKETLER: , , ,