DOLAR
41,6100
EURO
48,8765
ALTIN
5.194,47
BIST
11.105,77
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Az Bulutlu
23°C
İstanbul
23°C
Az Bulutlu
Cuma Hafif Yağmurlu
25°C
Cumartesi Az Bulutlu
22°C
Pazar Parçalı Bulutlu
22°C
Pazartesi Parçalı Bulutlu
22°C

Çankaya iletişim merkezi’nden büyük başarı

Çankaya Belediyesinin vatandaşlardan gelen talep, teklif ve şikâyetleri çözmek için “Çankaya İrtibat Merkezi” ismiyle oluşturduğu merkez, büyük bir muvaffakiyete imza attı. Yeni jenerasyon teknoloji imkânları kullanılarak tekrar yapılandırılan merkez, 15 aylık müddette vatandaşlardan gelen 174 bin 483 müracaatın yaklaşık yüzde 98’lik kısmına denk gelen 169 bin 510’unu 24 saatte muvaffakiyetle sonuçlandırdı.

Çankaya iletişim merkezi’nden büyük başarı
17.11.2023 16:36
15
A+
A-

ÇANKAYA İRTİBAT MERKEZİ’NDEN BÜYÜK MUVAFFAKİYET:

 15 AYDA MÜRACAATLARIN YAKLAŞIK YÜZDE 98’Sİ SONUÇLANDIRILDI 

Çankaya Belediyesinin vatandaşlardan gelen talep, teklif ve

şikâyetleri çözmek için “Çankaya İrtibat Merkezi” adıyla

oluşturduğu merkez, büyük bir muvaffakiyete imza attı. Yeni nesil

teknoloji imkânları kullanılarak tekrar yapılandırılan merkez, 15

aylık müddette vatandaşlardan gelen 174 bin 483 müracaatın yaklaşık

yüzde 98’lik kısmına denk gelen 169 bin 510’unu 24 saatte

başarıyla sonuçlandırdı.

Çankaya Belediyesi, yıllardır vatandaşların talep, teklif ve şikâyetlerinin

çözüme kavuşturulduğu Tahlil Merkezi’ni geçtiğimiz yıl  “Çankaya İletişim

Merkezi” ismiyle yenilemişti. Yeni kuşak teknoloji imkânları kullanılarak

faaliyetlerine devam eden merkezin 15 aylık bilgileri büyük bir başarının

göstergesi oldu. Talep, teklif ve şikâyetleri tek bir kanalda toplayan ve

vatandaşlara 24 saat içerisinde geri dönüş sağlayan merkeze, 15 aylık süre

zarfında 174 bin 483 müracaat yapıldı. Bu müracaatların 169 bin 510’u

sonuçlandırıldı. 4 bin 973 müracaat ise öteki müdürlükler tarafından

planlamaya alındı. Süratle sonuçlandırılan müracaatların, gelen müracaatlara oranı

ise yaklaşık yüzde 98 olarak ölçüldü.

15 aylık periyotta ‘Çankaya Belediyesi Santrali’ne ise 186 bin vatandaş

telefonla başvururken, vatandaşlardan gelen müracaatların birinci üç sırasında,

Fen İşleri, Zabıta ve Veteriner İşleri Müdürlüğüne yönelik taleplerin bulunduğu

bildirildi.

HOŞ GELDİNİZ MASASI İLE SÜRATLİ ÇÖZÜM

Çankaya Belediyesi Halk Masası ile son 15 ayda Çankaya İrtibat Merkezi

üzerinden 79 bin 248 Çankayalıya hizmet verdi. Güzel Geldiniz Masasında

ortalama hizmet mühleti 4 dakika olarak ölçülürken, Çankayalılar uzman

personeller sayesine ruhsat süreçleri, imar, dilekçe kabul, mali hizmetler

müdürlüğü, imar durum bilgisi, vezne üzere belediyenin en ağır birimlerine

hızla ulaşabilir oldu.

 

360 DERECE HALKLA İLİŞKİLER

Çankaya Belediye Lideri Alper Taşdelen, yeni sistemin çok istikametli, hızlı

iletişim ve tahlile odaklı halde işlediğini söyledi. Taşdelen, “Yeni

sistemimizle belediyemizi, vatandaşlarımızdan gelen talep, şikâyet ve istek

merkezli bir çalışma sistemine dönüştürdük. Bu halkla irtibat projemiz,

aslında belediye idaresini büsbütün vatandaşa bırakan 360 derece bir

halkla alakalar projesidir. Zira artık halkın talebi ve isteği eskiden

olduğundan daha da fazla ön plana geçti. Bu en son teknolojiyle donatılmış

sistemle halkımız ne istiyorsa, en kısa müddette yerine getirmiş oluyoruz” dedi. 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı