CarrefourSA’nın perakende sektöründeki değişim ve büyümesini keşfedin. İnovasyon ve müşteri odaklı hizmet anlayışıyla öne çıkan CarrefourSA’nın hikayesi.
Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki olan CarrefourSA, Türkiye perakende sektöründe lider konumda bulunmaktadır. 60 ilde 1100 mağazası ve 15.000 kişilik kadrosuyla hizmet veren şirket, doğru ürünü doğru fiyata ulaştırırken sektördeki ezberleri bozmaktadır. CarrefourSA CEO’su Kutay Kartallıoğlu, şirketin birden çok alanda doğru yatırımlarla büyüme stratejisi benimsediğini belirtmektedir.
CarrefourSA, 1100 mağazasında 60 ilde hizmet vererek yılda 207 milyon müşteri ağırlamaktadır. Şirket sadece gıda ve gıda dışı ürünlerle değil, aynı zamanda yeni iş kolları ve yatırımlarla da müşterilerine hizmet sunmaktadır. CEO Kartallıoğlu, CarrefourSA’nın büyüme stratejisinin müşterilerin değişen ihtiyaçlarına yanıt vermek ve sektörde öncü olmak üzerine odaklandığını vurgulamaktadır.
CarrefourSA, büyüme stratejisi kapsamında küçük esnaf ve girişimcileri de desteklemektedir. 2020 yılında hayata geçirilen bayilik sistemiyle 425 küçük esnaf ve girişimciye ulaşılmıştır. Şirket, bayilere ürün yönetimi, dijital alt yapı ve lojistik imkanları gibi olanakları sunarak büyümelerine destek olmaktadır.
CarrefourSA, Lezzet Arası markası altında yeme içme sektöründe de faaliyet göstermektedir. 14 restorana sahip olan şirket, ayrıca bulut mutfak konseptiyle de hizmet vermektedir. HORECA sektörüne yönelik yatırımlarını artıran CarrefourSA, profesyonellere geniş ürün yelpazesi sunarak hayatlarını kolaylaştırmayı hedeflemektedir.