CK Enerji; Akıllı SMS Bilgilendirme Sistemi, Müşteri Deneyimi Sistemi, Dijital Fatura, QR Müşteri Memnuniyeti Anketi, CK Look Performans Sistemi ve Talep & Başvuru SMS Sistemi gibi uygulamalarıyla müşterilerine yenilikçi çözümler sunuyor.
Müşteri memnuniyetini temel alan bir yaklaşımla; kolay erişilebilen, kaliteli, ayrıcalıklı ve uçtan uca bir hizmet deneyimi sunma ve geliştirmeyi kendine misyon edinen CK Enerji, elektrik tüketicilerinin hayatını kolaylaştıran dijital adımlar ile sektörde fark yaratıyor. CK Enerji, Dijital faturadan Müşteri Deneyim Sistemi’ne, Akıllı SMS’ten CK Look Performans’a kadar pek çok dijital uygulaması ile müşterilerine yenilikçi çözümler sunuyor.
CK Enerji’nin Dijital Dönüşüm Projeleri
- Akıllı SMS: Enerji sektöründe anlık durumlara karşı tüketicileri daha iyi bilgilendirmek ve müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla “Akıllı SMS Projesi”ni başlattık. Bu proje kapsamında, etkilenen tüketicilere haber verebilmek için Akıllı SMS Sistemi üzerinden anlık bilgilendirmeler yapıyoruz. Proje, hızlı ve doğru bilgilendirme sağlayarak müşteri deneyimine önemli katkılar sunuyor.
- Dijital Fatura: Yaşadığımız küresel ısınma ve iklim değişikliği nedeniyle Sürdürülebilirlik konusu tüm sektörlerin önem verdiği bir konu haline geldi. Şirketler, operasyonlarında çevresel etkileri azaltmak ve daha yeşil bir geleceğe katkıda bulunmak için dijital çözümleri tercih ediyor. Bu kapsamda CK Enerji olarak sürdürülebilir bir geleceğe katkı sunmak hedefiyle tüm perakende şirketlerimizde dijital faturaya geçiş yaparak çevreci bir yaklaşımı benimsedik.
- QR Müşteri Memnuniyet Anketi: Dijital dönüşüm çağında, müşterilerden anında geri bildirim almanın önemi her zamankinden daha büyük. Müşteri memnuniyetini hedefleyen QR Anket Projesi, katılımcıların akıllı telefonlarını kullanarak anında geri bildirim verebilmeleri için QR kodları kullanıyor.
- Müşteri Deneyimi Sistemi: Müşteri geri bildirimlerini toplama, çoklu iletişim kanalları, veri analizi, yapay zeka tabanlı çözümler ve müşteri hizmetlerinin kalitesini içeren sistem, müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerine daha iyi hizmet vermek için müşteri yolculuğu haritalandırmasına kadar tüm ekosistemi takip edip müşterilere daha iyi bir deneyim yaratmayı hedefliyor.
- Talep ve Başvuru SMS Sistemi: Müşterilerimizin talep ve başvurularının her aşamasında anlık bilgilendirme almasına büyük önem veriyoruz. Bu nedenle, SMS sistemi kullanarak hızlı ve pratik bir iletişim yöntemi sunduk. Kullanıcılar, başvurularının durumunu anlık olarak takip edebilecekleri bilgilendirme SMS’leri alıyorlar.