enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
39,3392
EURO
45,7059
ALTIN
4.284,47
BIST
9.520,22
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Parçalı Bulutlu
29°C
İstanbul
29°C
Parçalı Bulutlu
Cuma Açık
27°C
Cumartesi Parçalı Bulutlu
25°C
Pazar Hafif Yağmurlu
24°C
Pazartesi Az Bulutlu
27°C

Danone Türkiye’de Yeni Yürütme Kurulu Üyesi ve CMO Atandı

Danone Türkiye’nin yeni Yürütme Kurulu Üyesi ve CMO’su atandı! Şirketin stratejik yönetimindeki yeni isim hakkında detaylı bilgi için buraya tıklayın.

Danone Türkiye’de Yeni Yürütme Kurulu Üyesi ve CMO Atandı
20.05.2024 19:00
9
A+
A-

Danone, gıda yoluyla sağlık ulaştırma misyonu ile bilinen bir marka olarak Türkiye’de faaliyet göstermektedir. Şirketin üst düzey atamalarından biri de Verda Duysak’a yapıldı. İşte detaylar:

Kariyerindeki Başarılar

İstanbul Üniversitesi İngilizce İşletme bölümünden mezun olan Verda Duysak, uzun yıllar boyunca farklı sektörlerde liderlik pozisyonlarında bulunmuştur. Henkel, Perfetti Van Melle ve Yıldız Holding gibi önemli şirketlerde görev almıştır.

Deneyim ve Sorumluluklar

Yıldız Holding’de kariyerine devam ederken geniş bir portföyün pazarlama operasyonlarını yönetmiş ve çeşitli kategorilerde liderlik yapmıştır. Aynı zamanda sektörün önde gelen kuruluşlarında da kritik sorumluluklar üstlenmiştir.

Yeni Görevi ve Etkisi

Verda Duysak, Nisan 2024 itibarıyla Danone Türkiye’nin farklı kategorilerinde yerli ve global markalardan sorumlu Yürütme Kurulu Üyesi ve CMO’su olarak atanmıştır. Pazarlama, marka stratejisi ve yönetimi alanındaki deneyimi ile şirketin büyüme stratejilerine yön verecektir.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı