enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
39,5255
EURO
45,3755
ALTIN
4.276,82
BIST
9.196,13
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Açık
30°C
İstanbul
30°C
Açık
Perşembe Açık
30°C
Cuma Parçalı Bulutlu
31°C
Cumartesi Parçalı Bulutlu
26°C
Pazar Parçalı Bulutlu
26°C

Decathlon: Sporu Topluma Yayma Vizyonu

Decathlon, sporu topluma yayma vizyonuyla 1976 yılından beri spor tutkunlarına kaliteli ve uygun fiyatlı spor ürünleri sunmaktadır. Geniş ürün yelpazesiyle herkesin spor yapma deneyimini kolaylaştırıyor.

Decathlon: Sporu Topluma Yayma Vizyonu
29.05.2024 21:36
17
A+
A-

Decathlon, insanları spor yapmaya teşvik etme ve herkesin kendi yetenekleri doğrultusunda sporu keşfetmesine destek olma hedefiyle yeni projelerini duyurdu. Sporu topluma ulaştırmayı amaçlayan Decathlon, toplumsal faydaların geniş kitlelere ulaşmasını sağlamak için çeşitli çalışmalar yürütüyor.

Decathlon: Teknoloji ve İnovasyona Yatırım

Decathlon, çevreye duyarlı üretim teknikleri ve yenilikçi ürün tasarımlarıyla müşterilerine yüksek kalitede ürünler sunmayı hedefliyor. Spor performansını artırmak için Decathlon SportsLab aracılığıyla sürekli araştırmalar yaparak ürünlerini geliştiriyor. Ayrıca, sektörde teknolojik olarak öncü olmak amacıyla 900’den fazla patente sahip.

Decathlon: Yerel Ekonomiye Destek ve Sürdürülebilirlik

Decathlon Türkiye, yerel fabrikalarda üretim yaparak Türkiye ekonomisine katkıda bulunuyor. Ürünlerinin yüzde 21,4’ünü yerel üretimle sağlayan Decathlon, çevresel ayak izini azaltarak sürdürülebilirlik misyonunu ön planda tutuyor. Ayrıca, döngüsel ekonomiye destek vermek için geri dönüştürülebilir materyaller ve onarılabilir ürünler geliştiriyor.

Decathlon, 1976 yılında Fransa’da kurulmuş ve günümüzde 70 ülkede faaliyet gösteren global bir spor markasıdır. Türkiye pazarında 2006 yılında faaliyetlerine başlayan Decathlon, 47 mağazada ve online platformlarda hizmet vermektedir. 2023 yılında Türkiye’de 34 milyon ürün satışı gerçekleştiren Decathlon, 2024’te büyüme hedeflerini sürdürmektedir.

Decathlon Türkiye’nin En Hızlısı

Decathlon, Türkiye Atletizm Federasyonu işbirliğiyle gerçekleştirdiği “Decathlon Türkiye’nin En Hızlısı” projesiyle çocukları spora teşvik etmeyi ve atletizmde yeni yeteneklerin keşfedilmesine olanak sağlamayı amaçlıyor. 79 ilde düzenlenen yarışlara 10-14 yaş aralığından 2 milyon çocuğun katılması hedefleniyor. Yarışlar kapsamında genç yetenekler Türkiye Finalleri’nde mücadele ederek Fransa seyahati kazanma şansı elde edecekler.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı