DOLAR
35,6499
EURO
37,2982
ALTIN
3.162,05
BIST
10.112,76
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Az Bulutlu
14°C
İstanbul
14°C
Az Bulutlu
Cuma Hafif Yağmurlu
10°C
Cumartesi Parçalı Bulutlu
12°C
Pazar Hafif Yağmurlu
11°C
Pazartesi Hafif Yağmurlu
12°C

Ghost of Tsushima: Director’s Cut – Oyun İncelemesi ve NVIDIA Teknolojileri

Ghost of Tsushima: Director’s Cut oyununun detaylı incelemesi ve NVIDIA teknolojileri ile oyun deneyiminin nasıl geliştirildiğini keşfedin. İncelememizde oyundaki yeni özellikler ve grafikler hakkında bilgi edinin.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut – Oyun İncelemesi ve NVIDIA Teknolojileri
09.05.2024 22:00
5
A+
A-

Ghost of Tsushima: Director’s Cut

Ghost of Tsushima oyuncuları Moğol İmparatorluğu’nun Uzak Doğu ülkelerinin çoğunda hüküm sürdüğü 1200’lü yılların sonlarına götürüyor. Tsushima Adası, ana Japonya’yı ve General Khotun Khan liderliğindeki devasa bir Moğol istilasını engellemek için tek başına duruyor. Adanın ilk Moğol saldırısı tarafından bir cehenneme dönüştüğü bir anda, Samuray Savaşçısı Jin Sakai’nin kararlılığı sınanır. Klanının kalan az sayıdaki üyelerinden biri olarak, Jin halkını ve yuvasını korumak için her şeyi yapmak zorundadır. Samuray kodundan vazgeçmek zorunda kalan Jin, Tsushima’yı kurtarmak için o dönem için eşi benzeri görülmemiş teknikleri kullanarak “hayalet” yolunu benimser.

Director’s Cut ile Yenilikler

Ghost of Tsushima: Director’s Cut ile oyuncular Jin’in zorlu yolculuğunu ilk kez PC’de deneyimleyebilecek. 16 Mayıs’ta Ghost of Tsushima: Director’s Cut’ın lansmanı yapılacak. Bu lansman, NVIDIA’nın eşi benzeri olmayan oyun geliştirme teknolojisinin bulunduğu kullanıma hazır bir destek içerecek. DLSS 2 ve DLSS 3 teknolojileri oyuncuların kare hızlarını artırarak şimdiye kadarki en hızlı performansı elde etmelerini sağlayacak! Oyuncular ayrıca, performansı artırmak yerine görüntü kalitesini en üst düzeye çıkarmak için doğal çözünürlüklü görüntüyü kullanan DLAA’yı kullanabilecek. Bu sürüm, oyuncuların mükemmel görüntü kalitesi ve performans için DLAA ve DLSS 3’ü birleştirmelerine olanak tanıyacak.

NVIDIA Reflex ve Oyun Deneyimi

Bundan sonrası daha da heyecan verici çünkü oyuncular GeForce RTX ve GeForce GTX GPU’larda herhangi bir ayarla uygulanabilen NVIDIA Reflex’i de kullanabiliyor. Bu, sistem gecikmesini azaltarak eylemleri daha hızlı hale getirecek ve çok oyunculu maçlarda rekabet avantajı sağlarken tek oyunculu oyunları daha duyarlı ve eğlenceli hale getirecek. NVIDIA Reflex, Eylül 2020’den bu yana GeForce GPU’lardaki gecikme süresini azalttı ve şu anda 100’den fazla oyunda bu teknoloji mevcut. Eleştirmenlerce beğenilen çoklu ve tek oyunculu oyunların yanı sıra 10 nişancı oyunundan 9’u artık Reflex desteğine sahip. GeForce oyuncularının çoğunluğu bu özelliği etkinleştirdi. Geçen yıl GeForce kullanıcıları, Reflex sayesinde artan yanıt verme özelliğine sahip favori oyunlarında 10 milyar saatten fazla oynadı. 16 Mayıs’ta Ghost of Tsushima: Director’s Cut piyasaya sürülmeden önce yeni Game Ready Sürücüsü’nü indirerek oyunun tam potansiyelini ortaya çıkarın!

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

bayi hosting ingilizce kurs renault yedek parça Galvaniz termokupl ankara çikişli günübirlik turlar kaban su jeti cubes ankara mide ülseri utts hamur yoğurma makinesi özel bakım merkezleri dacia yedek parça plastic producer Trafo e imza başvuru citizen tsuyosa Opel yedek parça bims makinası ingilizce kursu