DOLAR
36,6383
EURO
39,8878
ALTIN
3.522,82
BIST
10.840,59
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Çok Bulutlu
25°C
İstanbul
25°C
Çok Bulutlu
Pazar Hafif Yağmurlu
18°C
Pazartesi Hafif Yağmurlu
7°C
Salı Hafif Yağmurlu
8°C
Çarşamba Az Bulutlu
10°C

ING Türkiye’nin Dijital Bankacılıkta Öncü Rolü

ING Türkiye, dijital bankacılıkta öncü rolüyle müşterilerine yenilikçi ve kolay bankacılık deneyimi sunmaktadır. Mobil uygulama ve dijital hizmetlerle bankacılığı kolaylaştırıyor.

ING Türkiye’nin Dijital Bankacılıkta Öncü Rolü
22.05.2024 15:24
6
A+
A-

ING Türkiye’nin Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Tuğçe Bora Kılıç, dijital dönüşümde öncü bir rol üstlendiklerini belirtiyor. Cebimdeki Danışman hizmetiyle müşterilerine uzaktan bankacılık deneyimi sunan ING Türkiye, geçen sene görüşme sayısında önemli bir artış yaşadı. Önceki yıla göre yaklaşık yüzde 40 oranında artış gösteren müşteri sayısı, hizmetin başarısını kanıtlıyor. Ayrıca bu hizmeti kullanan müşterilerin yüzde 94’ünün memnun ayrılması, müşteri odaklı yaklaşımlarının etkisini gösteriyor.

Tuğçe Bora Kılıç’tan Dijital Bankacılık Vurgusu

ING Türkiye Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Tuğçe Bora Kılıç, dijital bankacılığın geleceğe damga vuracağını belirtiyor. Mobil bankacılığın hızla yaygınlaştığını ve müşterilerin kişiselleştirilmiş dijital deneyimler beklediğini vurguluyor. ING Türkiye olarak müşteri memnuniyetini merkeze alarak dijital bankacılık alanındaki yatırımlarını sürdürdüklerini ifade eden Kılıç, Cebimdeki Danışman hizmetiyle müşterilerine 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet sunduklarını belirtiyor. Geçtiğimiz yıl 170 binden fazla görüşmenin gerçekleştiği bu hizmet, ING Türkiye’nin dijital bankacılıkta öncü konumunu pekiştiriyor.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.