ING Türkiye, dijital bankacılıkta öncü rolüyle müşterilerine yenilikçi ve kolay bankacılık deneyimi sunmaktadır. Mobil uygulama ve dijital hizmetlerle bankacılığı kolaylaştırıyor.
ING Türkiye’nin Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Tuğçe Bora Kılıç, dijital dönüşümde öncü bir rol üstlendiklerini belirtiyor. Cebimdeki Danışman hizmetiyle müşterilerine uzaktan bankacılık deneyimi sunan ING Türkiye, geçen sene görüşme sayısında önemli bir artış yaşadı. Önceki yıla göre yaklaşık yüzde 40 oranında artış gösteren müşteri sayısı, hizmetin başarısını kanıtlıyor. Ayrıca bu hizmeti kullanan müşterilerin yüzde 94’ünün memnun ayrılması, müşteri odaklı yaklaşımlarının etkisini gösteriyor.
ING Türkiye Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Tuğçe Bora Kılıç, dijital bankacılığın geleceğe damga vuracağını belirtiyor. Mobil bankacılığın hızla yaygınlaştığını ve müşterilerin kişiselleştirilmiş dijital deneyimler beklediğini vurguluyor. ING Türkiye olarak müşteri memnuniyetini merkeze alarak dijital bankacılık alanındaki yatırımlarını sürdürdüklerini ifade eden Kılıç, Cebimdeki Danışman hizmetiyle müşterilerine 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet sunduklarını belirtiyor. Geçtiğimiz yıl 170 binden fazla görüşmenin gerçekleştiği bu hizmet, ING Türkiye’nin dijital bankacılıkta öncü konumunu pekiştiriyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı