DOLAR
41,5992
EURO
48,9186
ALTIN
5.173,34
BIST
11.220,22
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Az Bulutlu
22°C
İstanbul
22°C
Az Bulutlu
Cuma Yağmurlu
24°C
Cumartesi Az Bulutlu
21°C
Pazar Parçalı Bulutlu
22°C
Pazartesi Çok Bulutlu
21°C

İsu alo 185 çağrı merkezi 2023 yılında 514 bin 550 çağrı karşıladı

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi İSU Genel Müdürlüğü Alo 185 Davet Merkezi, 2023 yılında 514 bin 550 abone ile bağlantıya geçerek talep ve tekliflerine tahlil üretti. Kocaeli geneline hizmet sağlayan Alo 185 Davet Merkezi üzerinden vatandaşların istek, teklif, talep ve ihbarları kayıt altına alınarak tahlile kavuşturuluyor.

İsu alo 185 çağrı merkezi 2023 yılında 514 bin 550 çağrı karşıladı
05.01.2024 23:12
9
A+
A-

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi İSU Genel Müdürlüğü Alo 185 Davet Merkezi, 2023 yılında 514 bin

550 abone ile bağlantıya geçerek talep ve tekliflerine tahlil üretti. Kocaeli geneline hizmet sağlayan

Alo 185 Davet Merkezi üzerinden vatandaşların istek, teklif, talep ve ihbarları kayıt altına alınarak

çözüme kavuşturuluyor.

KALİTELİ ALTYAPI VE KESİNTİSİZ HİZMET

İSU Genel Müdürlüğü, Kocaeli genelinde kaliteli altyapı ve kesintisiz hizmet için yatırımlarını 2023

yılında da aralıksız sürdürdü. Kocaeli genelinde 2023 yılı sonu itibariyle 923 bin 305 aboneye

hizmet sağlayan İSU Genel Müdürlüğü, gerçekleştirdiği işletmecilik faaliyetlerinin kesintisiz bir

şekilde devam edebilmesi hedefiyle vatandaşlardan gelen talep ve ihbarları Alo 185 Davet Merkezi

aracılığıyla kayıt altına alarak tahlile kavuşturuyor.

514 BİN 550 DAVET KARŞILANDI

Kaliteli ve tahlil odaklı hizmet anlayışıyla çalışmalarını sürdüren Alo 185 Davet Merkezi’nde,

modern abone bağları idare sistemleriyle vatandaşların taleplerine tek merkezden çözüm

üretiliyor. Bu kapsamda İSU Genel Müdürlüğü Alo 185 Davet Merkezi, 2023 yılında 514 bin 550

çağrıya yanıt verdi. 7/24 hizmet sağlayan Alo 185 Davet Merkezi, vatandaşların talep, teklif ve

şikâyetlerinin yanında planlı ve ani gelişen arızalar sonucu oluşan su kesintilerinin süratli bir şekilde

çözüme kavuşması hedefiyle vatandaşla kurum ortasında köprü vazifesi görüyor.

SOSYAL MEDYA HESAPLARINDAN 4 BİN 626 KİŞİ İLE BAĞLANTIYA GEÇİLDİ

Vatandaşların tüm bağlantı kanalları üzerinden taleplerine tahlil üretmek için çalışmalarını

sürdüren İSU Genel Müdürlüğü, Twitter, Facebook, Instagram üzere toplumsal medya kanalları

üzerinden vatandaşların talep, şikâyet ve tekliflerini alıyor. Bu kapsamda 2023 yılında sosyal

medya hesapları üzerinden gelen 4 bin 626 adet talep, şikâyet ve teklif tahlile kavuşturuldu.

Ayrıca bilgi edinme kapsamında CİMER ve Açık Kapı üzerinden kuruma gelen talep, teklif ve

şikâyetlerle ilgili bin 615 vatandaşın talebi de tahlile ulaştı.

MEMNUNİYET ORANI YÜZDE 97

Çağrı merkezi işçisi; vatandaşlardan gelen arıza, ihbar ve talepleri online (çevrimiçi) olarak

kayıt altına alarak yetkili ünitelere iletiyor. İlgili İlçe Şube Müdürlüğü çalışanı, talep ile ilgili

problemi gidermek için bölgeye en kısa müddette giderek arızalara müdahale ediyor. Arızanın

giderilmesi ile birlikte davet merkezi işçisi, talebi yapan aboneye geri dönerek talebinin

karşılanıp karşılanmadığının denetimini sağlıyor. Yapılan işle ilgili geri dönüşlerde vatandaşların

yüzde 97’si taleplerinin süratli bir formda karşılık bulması sonucunda duydukları memnuniyeti ifade

ederek verilen hizmet hasebiyle teşekkürlerini iletiyor.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı