DOLAR
41,5590
EURO
48,8509
ALTIN
5.165,68
BIST
11.220,22
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Az Bulutlu
22°C
İstanbul
22°C
Az Bulutlu
Perşembe Az Bulutlu
22°C
Cuma Hafif Yağmurlu
24°C
Cumartesi Hafif Yağmurlu
21°C
Pazar Parçalı Bulutlu
21°C

KOSKİ Çalışanları İşaret Dili Eğitimi Aldı

KOSKİ çalışanları, işaret dili eğitimi alarak işyerinde iletişim becerilerini geliştiriyor. İşaret dili eğitimi ile engelleri kaldırın ve daha kapsayıcı bir çalışma ortamı oluşturun.

KOSKİ Çalışanları İşaret Dili Eğitimi Aldı
16.05.2024 22:48
6
A+
A-

Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü ve KOMEK iş birliğinde düzenlenen “İşaret Dili Eğitimi” programı kapsamında KOSKİ çalışanlarına 3 aylık bir süre boyunca işaret dili eğitimi verildi. Bu eğitimler sayesinde işitme engellilerle daha etkili iletişim kurarak hizmet kalitesini artırmayı hedefleyen çalışanlar, eğitim sürecinde önemli konuları öğrendiler.

Eğitim İçeriği

KOSKİ çalışanlarına Temel İşaret Dili, Abone, Su Hizmetleri, Kanalizasyon Hizmetleri, Memnuniyet ve Şikâyet gibi temel terimler üzerinde detaylı işaret dili eğitimleri verildi. Bu sayede çalışanlar, işitme engelli bireylere daha iyi hizmet verebilmek için gerekli bilgi ve becerilere sahip oldular.

Çalışanların Memnuniyeti

Eğitime katılan KOSKİ çalışanları, işitme engelli bireylere daha iyi hizmet edebilmek adına aldıkları eğitimden memnuniyetlerini dile getirdiler. İşaret dili bilen personelin karşısında mutlu olduklarını ifade eden çalışanlar, hizmet kalitesini artırmak adına daha fazla çaba göstereceklerini belirttiler.

İşitme engelli ziyaretçilerden biri de KOSKİ’ye işaret dili aracılığıyla iletişim kurduğunda çok mutlu olduğunu belirtti. Bu uygulamanın diğer iller ve kurumlar tarafından da benimsenmesi gerektiğini vurgulayan ziyaretçi, emeği geçenlere teşekkür etti.