Mcdodo, Türkiye’de başarılı bir şekilde büyümeye devam ediyor! 2024 satış trendlerini keşfedin ve Mcdodo’nun yükselişini takip edin.
Global mobil aksesuar markası Mcdodo’nun ‘en hızlı büyüyen pazarı’ olan Mcdodo Türkiye, geçtiğimiz yıl 4 kat büyüyerek yıllık 450 bin adetlik ürün satışı gerçekleştirerek global ülkeler arasında ilk 3’e girmiştir. 2024’te de her yıl %50 büyüme hedefi doğrultusunda satışlarını yükseltmeye devam etmektedir.
Mobil aksesuar kullanıcılarının en çok tercih ettiği ürünler arasında hızlı şarj kabloları ve MagSafe ürünler bulunmaktadır. Dijital göstergeli hızlı şarj kabloları 400 bin adetle birinciliği elde ederken, toplamda 610 bin adetlik satış gerçekleşmiştir. Diğer aksesuarlar ve satış adetleri şu şekildedir:
Mcdodo Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Uçurum, 2023 yılının GaN şarjlar, MagSafe ürünleri ve özel kablo serileri ile geçtiğini belirtmiş ve 2024 yılının ilk yarısında en çok tercih edilen ürünlerin MagSafe aksesuarlar, pudra renkli seriler ve minimal adaptörler olduğunu vurgulamıştır. Type-C pazarının hızla büyüdüğünü belirten Uçurum, iPhone 15 ile bu alandaki büyümenin devam edeceğini öngörmektedir.
Mcdodo Türkiye, yeni ürünlerle birlikte 2024 yılını 400 milyon TL’lik ciro ile tamamlamayı planlamaktadır. Bu büyüme, 2023 yılına göre yüzde 150 artış anlamına gelmektedir. Şirket, iç pazarda 2024 yılında lider olmayı hedeflemektedir. Mcdodo geçtiğimiz yıl Türkiye’de ilk olan garanti uygulamasını başlatmış ve tüketicilere 100, 120 ve 140W’lık GaN teknolojisine sahip hızlı şarj adaptörleri için 5 yıl sınırsız garanti sunmaktadır. Ayrıca adaptörlerin olası olumsuz durumlarına karşı tüketicilerin sigortalandığı bir sistem de hayata geçirilmiştir.
Mcdodo ürünleri, mcdodo.com adresinin yanı sıra D&R, NJoy Store, Soylu AVM mağazalarında da satılmaktadır. Ayrıca tüketiciler, N11, Hepsiburada ve Trendyol gibi platformlardan da Mcdodo ürünlerine ulaşabilmektedir.