DOLAR
32,3435
EURO
35,0611
ALTIN
2.427,73
BIST
10.488,06
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Açık
28°C
İstanbul
28°C
Açık
Cuma Açık
29°C
Cumartesi Açık
29°C
Pazar Açık
31°C
Pazartesi Az Bulutlu
30°C

Osmangazi Belediyesi Çağrı Merkezi

Osmangazi Belediyesi Çağrı Merkezi ile iletişime geçmek artık çok daha kolay! Sorularınızı, öneri ve şikayetlerinizi paylaşabilirsiniz. Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için bize ulaşın.

Osmangazi Belediyesi Çağrı Merkezi
04.05.2024 00:24
2
A+
A-

Osmangazi Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Çağrı Merkezi, vatandaşlardan gelen talep, öneri ve şikayetleri en hızlı şekilde çözüme kavuşturuyor. Vatandaş ile belediye arasında iletişim köprüsü olan Osmangazi Çağrı Merkezi, belediyecilik hizmetleri ile ilgili yaşanan sorunlara hızlı çözümler üretmek, talep ve önerilerini değerlendirmek için 7 gün 24 saat hizmet vermektedir.

Hızlı ve Etkili Hizmet

Vatandaşlara daha iyi hizmet verebilmek adına kurulan Çağrı Merkezi’ni arayan vatandaşlar, 5 saniye gibi kısa bir süre içerisinde görevli personele bağlanmaktadır. Alanında uzman personellerin yer aldığı Çağrı Merkezi, vatandaşlardan gelen her türlü talep, öneri ve şikayetleri kayıt altına alarak gerekli birimlere iletmektedir. Aynı zamanda geri dönüş sağlayarak, bilgi paylaşımı yapılmaktadır.

Başkanın Açıklaması

Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, vatandaşların her türlü sorununu ve sıkıntısını en hızlı şekilde çözüme kavuşturmayı öncelikli görev edindiklerini ifade ederek, “Çağrı Merkezi’ndeki arkadaşlarımız, vatandaştan gelen ihbarları belediyemizin ilgili birimlerine iletip birim sorumluları ile vatandaş arasında koordinasyonu sağlıyor. Belediyemizin yetki ve görev alanına giren talepler tek tek çözüme kavuşturuluyor. Çözüme kavuşturulduktan sonra da yetkili birimimiz vatandaşlarımıza telefonla ulaşarak ilgili talebin giderildiğini ya da çözüme kavuşturulduğunu bildiriyor” dedi.

İletişim Bilgileri

  • Telefon: 444 16 01
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

ankara web tasarım law office wordpress hosting ingilizce kursu web tasarım ankara haberler Renault Yedek Parça Ankara Çıkışlı Karadeniz Batum Turu Dacia Yedek Parça Fluence Yedek Parça iveco yedek parça ankara Güneş Enerjisi İmplant Süt Sağım Makinesi Yedek Parça Casıo g shock forklift aküsü Pt100 ankara ceza avukatı Ankara endoskopi labomat Beta Law dacia yedek parça güç trafosu oto yedek parça dunnage airbag e-imza check up Huzurevi damla etiket radyal fan iç mimar jean Hobi Bahçesi Yatırımı etiler pilates değer kaybı Adblue yer yıkama makinesi Baharat Çeşitleri