DOLAR
31,3591
EURO
33,9459
ALTIN
2.070,70
BIST
9.147,28
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Az Bulutlu
13°C
İstanbul
13°C
Az Bulutlu
Cumartesi Az Bulutlu
12°C
Pazar Açık
16°C
Pazartesi Yağmurlu
14°C
Salı Hafif Yağmurlu
11°C

Selçuklu’da hizmet masası hızlı çözüm üretiyor

Selçuklu Belediyesi, 2023 yılında Hizmet Masası, elektronik posta, CİMER, telefon ve toplumsal medyadan aldığı 264 bin 616 müracaatla vatandaşlara hizmet verdi.      

Selçuklu’da hizmet masası hızlı çözüm üretiyor
23.01.2024 20:36
2
A+
A-

 

  • Selçuklu Belediyesi, 2023 yılında Hizmet Masası, elektronik posta, CİMER, telefon ve toplumsal medyadan aldığı 264 bin 616 müracaatla vatandaşlara hizmet verdi.       

Selçuklu Belediyesi vatandaşların süratli ve kaliteli hizmet alması için kurduğu güçlü irtibat ağlarıyla ulaşılabilirlikte örnek oluyor. Bu çerçevede Hizmet Masası aracılığıyla vatandaşların talep, teklif ve şikayetleri kısa müddette tahlile kavuşturuluyor. Selçuklu Belediyesi, Hizmet Masası, elektronik posta, CİMER, telefon ve toplumsal medya üzere farklı bağlantı kanallarından 2023 yılında 264 bin 616 müracaatla vatandaşlara hizmet verdi. Belediye bünyesindeki ilgili müdürlüklerin çalışmaları için gelen talepler yerine getirilerek süratli bir biçimde sonuçlandırıldı.

Selçuklu Belediyesi’ne en fazla talep davet merkezi üzerinden geldi. 134 bin 606 kişi telefonla davet merkezine ulaşarak taleplerini iletti. 126 bin 910 vatandaş da belediye binasına gelerek hizmet masasından yararlandı. 3 bin 100 vatandaş ise CİMER üzerinden taleplerini iletti.

Başkan Pekyatırmacı: “Memnuniyeti en üst düzeyde tutmak için efor sarf ediyoruz”

Kaliteli hizmet üretmenin yanında vatandaşların ulaşılabilirliğine de ehemmiyet verdiklerini söz eden Selçuklu Belediye Lideri Ahmet Pekyatırmacı, “Selçuklu Belediyesi olarak hemşehrilerimizin belediye hizmetlerine ulaşmasını kolaylaştırmak ismine çalışmalar yürütüyoruz. Hemşehrilerimizin bize daha kolay ve süratli erişimi noktasında büyük kolaylıklar sağlayan hizmet masası ile çok geniş bir yelpazede vatandaşlarımızın teklif, istek ve şikayetlerini kayıt altına alıyor, talep edilen husus hakkında yapılan müracaatları ilgili müdürlüklere ulaştırarak süratli tahliller sunuyoruz. Hemşehrilerimizin yalnızca hizmet binamızdan değil çeşitli bağlantı platformlarından da belediyemize ulaşabilmeleri için teknolojik imkanlardan da azami ölçüde faydalanıyoruz. Hemşehrilerimiz elektronik posta, telefon yahut toplumsal medya yolu ile de belediyemize ulaşabiliyor. 2023 yılında da hizmet masasında misyon alan takım arkadaşlarımız büyük bir özveriyle vatandaşlarımızın birçok talebine yanıt vererek tahlil üretti. Bu noktada memnuniyeti en üst düzeyde tutmak için efor sarf ediyoruz. Hizmet alan vatandaşlarımızın memnunluğu bizleri de şad ediyor” dedi.          

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

ankara web tasarım ingilizce kursu web tasarım ankara haberler çimento helezonu Renault Yedek Parça Ankara Çıkışlı Karadeniz Batum Turu Dacia Yedek Parça Fluence Yedek Parça iveco yedek parça ankara Güneş Enerjisi İmplant Süt Sağım Makinesi Yedek Parça Casıo g shock forklift aküsü Pt100 ankara ceza avukatı Ankara endoskopi labomat Ortodontik Tedavi Beta Law dacia yedek parça güç trafosu dunnage airbag e-imza check up Huzurevi damla etiket radyal fan iç mimarlık jean Hobi Bahçesi Yatırımı etiler pilates Adblue Baharat Çeşitleri