DOLAR
41,6053
EURO
49,0154
ALTIN
5.186,77
BIST
11.081,22
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Az Bulutlu
24°C
İstanbul
24°C
Az Bulutlu
Cuma Hafif Yağmurlu
24°C
Cumartesi Az Bulutlu
21°C
Pazar Parçalı Bulutlu
22°C
Pazartesi Çok Bulutlu
22°C

Kerevitaş inovasyonla büyüyerek cirosunu 10,7 milyar TL’ye yükseltti

Dondurulmuş besin ve margarin dallarında Türkiye’de pazar önderi olan Kerevitaş, Temmuz – Eylül ayları ortasında satışlarını geçen yılın tıpkı periyoduna nazaran yüzde 27 oranında artırarak 4,3 milyar TL net ciro elde ederken, birebir devirde FAVÖK yüzde 72 artışla 723 milyon TL oldu.

Kerevitaş inovasyonla büyüyerek cirosunu 10,7 milyar TL’ye yükseltti
08.11.2023 22:24
9
A+
A-

Dondurulmuş besin ve margarin kesimlerinde Türkiye’de pazar önderi olan Kerevitaş, Temmuz – Eylül ayları ortasında satışlarını geçen yılın birebir devrine nazaran yüzde 27 oranında artırarak 4,3 milyar TL net ciro elde ederken, birebir devirde FAVÖK yüzde 72 artışla 723 milyon TL oldu. Birinci dokuz ayda toplam cirosu 10,7 milyar TL’ye ulaşan Kerevitaş’ın birebir devirde toplam ihracatı 1,2 milyar TL olarak gerçekleşti. Margarin kategorisinde Türkiye yağ ihracatının yüzde 34*’ünü tek başına gerçekleştiren Kerevitaş; Gürcistan, Romanya, Arnavutluk, Kazakistan, Kosova, Madagaskar ve Irak’ta pazar liderliğini korudu. 

Kerevitaş’ın önder markası SuperFresh üçüncü çeyrekte bir evvelki çeyreğe nazaran +1,7 puan artışla yüzde 43 hisseye ulaşarak açık orta dal liderliğini pekiştirdi. SuperFresh inovasyon odaklı büyüme stratejisi doğrultusunda, dala taraf veren yenilikçi eser lansmanlarını sürdürdü. Türkiye margarin pazarında yüzde 100 marka bilinirliğine sahip Bizim Yağ ve Teremyağ üzere kıymetli markalarıyla yüzde 65,6 ciro hissesi alarak pazardaki liderliğini korudu. 

 

Altınkılınç: “2023 yılında sürdürülebilir başarımız devam ediyor”

Kerevitaş CEO’su Mert Altınkılınç, 2023 yılının birinci 9 ayı itibariyle inovasyon ve sürdürülebilirlik odaklı büyümeye sürat kesmeden devam ettiklerini belirterek şunları söyledi: “Kerevitaş olarak faaliyet gösterdiğimiz tüm alanlarda stratejik kanal-kategori bakış açımız doğrultusunda satış gelirlerimizdeki artışı sağlarken, farklı gereksinimlere yanıt veren eser portföyümüzü her geçen gün geliştiriyor, inovatif bir bakış açısıyla yenilikçi eserlerimizi müşterilerimiz ile buluşturuyoruz. Bir yandan T.C. Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tescilli birinci Ar-Ge merkezlerine sahip olmanın sorumluluğuyla Ar-Ge ve inovasyon yatırımlarımıza sürat kesmeden devam ediyoruz. Türkiye’de sürdürdüğümüz istikrarlı büyümemizle birlikte beş kıtada 45’ten fazla ülkeye ihracat gerçekleştirerek eserlerimizi tüm dünyayla buluşturuyoruz. Yılın birinci dokuz ayındaki sürdürülebilir büyümemizi yılın son çeyreğinde de devam ettirerek 2023 yılını başarılı iş sonuçlarıyla kapatmayı hedefliyoruz.” 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

ETİKETLER: