DOLAR
41,5590
EURO
48,8509
ALTIN
5.165,68
BIST
11.220,22
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Az Bulutlu
22°C
İstanbul
22°C
Az Bulutlu
Perşembe Az Bulutlu
22°C
Cuma Hafif Yağmurlu
24°C
Cumartesi Hafif Yağmurlu
21°C
Pazar Parçalı Bulutlu
21°C

QNB Sigorta’dan Türkiye’de Bir İlk: Tamamlayıcı Sağlık Sigortası WhatsApp’ta!

QNB Sigorta, Dijital Asistan’ı ‘QNBilir’ ile Tamamlayıcı Sıhhat Sigortası hakkında akla takılan her şeyi WhatsApp üzerinden 7/24 kesintisiz olarak yanıtlamaya başladı.

QNB Sigorta’dan Türkiye’de Bir İlk: Tamamlayıcı Sağlık Sigortası WhatsApp’ta!
22.02.2024 19:24
10
A+
A-

QNB Sigorta, Dijital Asistan’ı ‘QNBilir’ ile Tamamlayıcı Sıhhat Sigortası hakkında akla takılan her şeyi WhatsApp üzerinden 7/24 kesintisiz olarak yanıtlamaya başladı.

QNB Sigorta, müşteri tecrübesini düzgünleştirmek ve müşterilerine yeni bir hizmet kanalı sunmak ismine Dijital Asistan hizmetini WhatsApp kanalında devreye aldı. Tamamlayıcı Sıhhat Sigortası kapsamında Türkiye’de bir birinci olan bu hizmet ile QNB Sigorta müşterileri, tıpkı günlük hayatlarında yaptıkları üzere, pratik bir biçimde WhatsApp üzerinden yazışarak hizmet alabiliyor. 

QNB Sigorta müşterileri QNBilir üzerinden, mutabakatlı kurum bilgisi öğrenme, provizyon sonucu sorgulama, kalan haklarını öğrenme ve hizmet ayrıntılarına ulaşma üzere bahislerde süratle bilgi alabiliyor. Birebir vakitte, QNB Sigorta müşterisi olmayan tüm kullanıcılar, Tamamlayıcı Sıhhat Sigortası ile ilgili öğrenmek istediklerini yeniden QNBilir’e sorarak öğrenebiliyor. QNBilir’e, 0850 222 0 860 WhatsApp numarasından erişilebiliyor.

Zengin süreç ve görüntüleme seçeneklerinin yanı sıra yapay zekânın da kullanıldığı QNBilir, sigortalıların en çok gereksinim duydukları bilgi ve süreçler dikkate alınarak hayata geçirildi. Bu hizmet ile QNB Sigorta, Tamamlayıcı Sıhhat Sigortası müşterilerine hem vakit tasarrufu hem de kolaylık sağlamayı hedefliyor.

İlk kullanım sonuçlarına nazaran müşterilerden ağır ilgi gören hizmet, birebir vakitte Türkiye Müşteri Tecrübesi Ödüllerinde “Yaratıcı Niyet Özel Ödülü”nün de sahibi oldu.

“Türkiye’de Bir Birinci Olan Bu Hizmeti Hayata Geçirdiğimiz İçin Gururluyuz”

Müşterilerine sundukları sigortacılık tecrübesinin daima olarak geliştirilmesi konusunda çalışmalarına devam ettiklerini vurgulayan QNB Sigorta Genel Müdürü Pınar Kuriş, “Tamamlayıcı Sıhhat Sigortası müşterilerimizin geri bildirimlerini yakından izliyor ve tecrübe odaklı bakış açımızla, müşteri seyahatindeki fırsatlara yönelik yeni hizmetler geliştirmeye odaklanıyoruz. Müşterilerimizin günlük hayatlarında sıkça kullandıkları kanallarda hizmet verebilmek ehemmiyet taşıyor. Bu manada, hepimiz için en kıymetli irtibat kanallarından biri olan WhatsApp üzerinden müşterilerimize ulaşmaktan ötürü çok mutluyuz. Dijital Asistanımızın müşterilerimizin poliçelerine yönelik akıllarına takılan sorulara süratle karşılık vererek hayatlarını kolaylaştıracağına inanıyorum. Örneğin müşterimiz provizyon sonucunu ya da yakın bir mutabakatlı kurumu öğrenmek istediğinde bunun için tek yapması gereken WhatsApp üzerinden QNB Sigorta’ya ileti atmak olacak” dedi.

Dijitalleşmenin, otomasyonun ve yapay zekâ dahil olmak üzere yeni jenerasyon teknolojilerin kullanımının QNB Sigorta için ehemmiyetinin altını çizen Kuriş, “Dijital kanallarımızı süratle geliştirmeye ve çeşitlendirmeye devam ediyoruz. Yenilediğimiz taşınabilir uygulamamız ve web sitemizin yanında QNBilir de self-servis hizmet ismine müşterilerimize kıymetli bir imkân sunuyor. Birinci olarak Tamamlayıcı Sıhhat Sigortası müşterilerimizle WhatsApp üzerinden başladığımız bu projeye, ilerleyen periyotlarda öteki eser ve kanallarımızı da içine alarak devam edeceğiz” açıklamalarında bulundu.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı