DOLAR
41,6053
EURO
49,0154
ALTIN
5.186,77
BIST
11.081,22
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Az Bulutlu
25°C
İstanbul
25°C
Az Bulutlu
Cuma Hafif Yağmurlu
24°C
Cumartesi Az Bulutlu
21°C
Pazar Parçalı Bulutlu
22°C
Pazartesi Çok Bulutlu
22°C

Globelink Ünimar, müşteri deneyimine yapay zekayı entegre etmeyi planlıyor

Globelink Ünimar İcra Şurası Üyesi Ayfer Saltan Oladi ve Müşteri Tecrübesi ve Pazarlama Yöneticisi Bahar Memnun, Türkiye’nin en büyük müşteri alakaları idaresi aktifliği CRM Summit 2024’te konuşmacı olarak yer aldı. Sheraton Grand İstanbul Ataşehir’de düzenlenen dorukta, Globelink Ünimar’ın müşteri tecrübelerine yönelik faaliyetleri ve gelecek planları aktarıldı.

Globelink Ünimar, müşteri deneyimine yapay zekayı entegre etmeyi planlıyor
11.03.2024 20:48
24
A+
A-

Globelink Ünimar İcra Konseyi Üyesi Ayfer Saltan Oladi ve Müşteri Tecrübesi ve Pazarlama Yöneticisi Bahar Memnun, Türkiye’nin en büyük müşteri münasebetleri idaresi aktifliği CRM Summit 2024’te konuşmacı olarak yer aldı. Sheraton Grand İstanbul Ataşehir’de düzenlenen dorukta, Globelink Ünimar’ın müşteri tecrübelerine yönelik faaliyetleri ve gelecek planları aktarıldı.

Lojistik kesiminin önde gelen şirketlerinden Globelink Ünimar, Türkiye’nin en büyük müşteri münasebetleri idaresi aktifliği olan CRM Summit 2024’e iştirak sağladı. Aktiflikte konuşan Globelink Ünimar İcra Konseyi Üyesi Ayfer Saltan Oladi ile Müşteri Tecrübesi ve Pazarlama Yöneticisi Bahar Keyifli, lojistik bölümünde müşteri tecrübesinin ehemmiyetine dikkat çekerek; “Lojistikte Müşterinin Anatomisi” başlıklı sunumu gerçekleştirdi. Müşteri tecrübesinde tahlil, pazarlama ve müşteri tecrübesi münasebeti ve data idaresi üzere hususlara değinilen konuşmada Globelink Ünimar’ın bu alandaki projelerine de yer verildi. 

Sektördeki artan talepleri ve müşteri memnuniyetini karşılayabilmek maksadıyla yatırımlarını büyük ölçüde teknolojiye yönlendiren şirket, sırf lojistik kesiminde değil geniş yelpazede faaliyet gösteren tüm şirketlerin müşteri memnuniyetini ve teknolojiyi odaklarına alması gerektiğini vurguladı. 

Müşterilerimizin geri bildirimleri bizler için kılavuz niteliğinde

Müşteri tecrübelerini güzelleştirmek için geliştirdikleri projelerin merkezine müşterilerini koyduklarını belirten Globelink Ünimar İcra Konseyi Üyesi Ayfer Saltan Oladi, “Projelerimizi ve müşteri tecrübesine yönelik platformlarımızı geliştirirken “Hangi teknolojiyi, hangi evrede kullanırsak müşteri tecrübesini en üst seviyeye çıkartabiliriz?” niyetiyle yola çıktık. Ardından geçmişteki tecrübelerimizden ve müşterilerimizden aldığımız dönüşlerden hareketle geliştirdiğimiz sistemler sayesinde hem müşterilerimize hem de kendi çalışma arkadaşlarımıza verimli bir çalışma süreci sağlıyoruz. Bugün geldiğimiz noktada geçmiş devirlerde manuel olarak yaptığımız ve insan gücüne muhtaçlık duyduğumuz işleri otomatize ederek kaynağımızı daha verimli işlere yönlendirebiliyoruz. Günümüz dünyasında yapay zekâ teknolojileri birçok açıdan avantaj sağlıyor. Yeni kuşak teknolojilerin gerçek vakitte ve hakikat alanda bir ortaya getirilmesi düzgün sonuçlar elde edilmesine imkan veriyor. Bu doğrultuda yakın bir vakitte projemizin yapay zekayla entegrasyonunu gerçekleştirmeyi hedefliyoruz.” dedi. Oladi, ayrıyeten teknoloji tarafında yapılan tüm çalışmaların bir noktasında kesinlikle insan kaynağı bulunduğunu (çalışan ya da müşteri) ve her vakit projelerde bu hususa çok ehemmiyet verdiklerini vurguladı.

Şirket içerisindeki her alanda ölçümlenebilir bilgi kullanıyoruz

Müşteri tecrübesine değer verilmesi gerektiğinin altını çizen Müşteri Tecrübesi ve Pazarlama Yöneticisi Bahar Mutlu, “Özellikle müşterilerimizin yaşadığı birinci tecrübe bizler için epey kıymetli. Her müşterimize yükleme tecrübeleri sonrası tüm iş ünitelerimizi değerlendirebilecekleri bir geri bildirim formu gönderiyoruz. Aldığımız dönüşler doğrultusunda otomatik olarak raporlanan geri bildirim formlarının sonucunda müşterilerimizin istek ve gereksinimlerini tahlil ederek o doğrultuda aksiyon alıyoruz. Ayrıyeten, müşterilerimiz tüm süreci online sistem aracılığıyla takip edebiliyorlar. Teknoloji ve bilgi kullanımının müşteri tecrübesinde olduğu kadar kurum içinde de ehemmiyet taşıdığını biliyoruz. Bu nedenle şirket olarak iş süreçlerimizde ölçümleyebildiğimiz bilgileri kullanmayı kıymetli görüyoruz. Çalışan performanslarından şirket içi amaçlarımıza kadar tüm basamaklarda da ölçümlenebilir data kullanıyoruz.” dedi.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı