Procat İletişim Merkezi sektöründe rekor büyüme kaydederek öne çıkıyor. Müşteri memnuniyeti odaklı hizmet anlayışıyla fark yaratan Procat, sektörde lider konumunu güçlendiriyor.
Zorlu rekabet koşullarının hâkim olduğu iletişim merkezi sektöründe geçtiğimiz yıl 27 yeni markayı daha bünyesine katan Procat, yüzde 73 reel büyüme kaydetti. Sahip olduğu teknolojiler ve operasyonel yetkinlikleriyle uçtan uca çağrı merkezi yönetimi konusunda yerli ve global markalara fark yaratan hizmetler sunan şirket, yatırımlarını sürdürecek.
Müşteri portföyüne sürekli olarak farklı sektörlerden yeni markalar kazandıran Procat, global ortaklıklarla küresel boyutta da etki alanını genişletiyor. Geleceğe yönelik kararlılıkları doğrultusunda yakın dönemde önemli yatırımlar gerçekleştirdiklerini ve ekiplerini de bu yönde büyüttüklerini belirten Procat CEO’su Eniz Akdağ, hedeflerindeki yeni yatırımlar ve stratejik hamlelerle sektöre çok daha yüksek katma değer sunacaklarının altını çizdi.
Geleceğe yönelik kararlılıklarının bir kanıtı olarak önemli yatırımlar gerçekleştirdiklerinin altını çizen Akdağ; “Toplamda 5,6 milyon TL’lik bir lokasyon yatırımı ve 1 milyon dolarlık donanım ve lisans yatırımı yaptık. Üstelik 2024 yılı içinde lokasyon yatırımımızı 4 kat artıracağız. Bu sayede, şirketimizin teknolojik altyapısını güçlendirerek müşterilere daha iyi hizmet sunma kapasitemizi artıracağını öngörüyoruz.
Tüm yatırımları ve büyümesi sonucunda çalışan sayısını da yüzde 43 oranında artıran şirket, yeni hedefleri ışığında ülke istihdamına katkı sağlamayı sürdürüyor.