DOLAR
41,5992
EURO
48,9186
ALTIN
5.173,34
BIST
11.220,22
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Az Bulutlu
23°C
İstanbul
23°C
Az Bulutlu
Cuma Yağmurlu
24°C
Cumartesi Az Bulutlu
21°C
Pazar Parçalı Bulutlu
22°C
Pazartesi Çok Bulutlu
21°C

Koton Halka Arzı ve Başarısı

Koton’un halka arzı ve başarısı hakkında detaylı bilgileri bu içerikte bulabilirsiniz. Koton’un halka arz süreci ve elde ettiği başarılar hakkında merak ettikleriniz burada!

Koton Halka Arzı ve Başarısı
05.05.2024 18:12
5
A+
A-

Koton, Halka Arz Başarısıyla Dikkat Çekiyor

Türkiye’nin en büyük moda markalarından biri olan Koton, 70 ülkede 437 mağazası ve e-ticaret operasyonlarıyla faaliyet göstermektedir. 2024 yılında gerçekleşen halka arz süreci, büyük bir başarıyla tamamlandı. Koton’un halka açıklık oranı yüzde 16,5 olurken, halka arz büyüklüğü 4.166.300.000 TL olarak açıklandı.

Koton, Yatırımcıların İlgi Odağı Oldu

Koton’un halka arzına 3.554.213 başvuru yapıldı ve 3.473.380 yatırımcının talebi karşılandı. İş Yatırım konsorsiyum liderliği ve Ak Yatırım konsorsiyum eş liderliğinde gerçekleştirilen halka arzda yurt içi bireysel ve kurumsal yatırımcılardan yüksek talep toplandı. Koton, 10 Mayıs’ta Borsa İstanbul’da “KOTON” koduyla işlem görmeye başlayacak ve halka açıklık oranı yüzde 16,5 olacak.

  • Türkiye’de 241 ve yurt dışında 196 mağazası bulunmaktadır.
  • Mağazalar ve e-ticaret yoluyla 70 ülkede satış yapmaktadır.
  • Yurt dışı gelir oranı %34,5 olarak belirlenmiştir.
  • 35 yıllık moda ve perakende deneyimine sahiptir.
  • Mağaza ve e-ticaret kanallarına 300 milyon ziyaretçiye ulaşmıştır.
  • Yılda 60 milyon adet ürün satışı gerçekleştirmektedir.
  • %88 yerli tedarik oranına sahiptir.
  • 10 kez “En Beğenilen Kadın Markası” seçilmiştir.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı