QNB Sigorta’nın iş sürekliliği yönetim belgesi ile iş sürekliliğini sağlama, riskleri azaltma ve kriz durumlarına karşı hazırlıklı olma süreçlerini keşfedin.
QNB Sigorta, müşterilerinin ve çalışanlarının hayatına değer katma hedefiyle sunduğu hizmetler ile iş sürekliliği süreç ve uygulamalarının uluslararası standartlara uygunluğu kapsamında ISO 22301 İş Sürekliliği Yönetimi uygunluk belgesinin sahibi oldu. ISO 22301, iş sürekliliğini sağlayabilmeleri için gerekli planları oluşturmuş ve yönetebilme gücünü kanıtlayan şirketlerin, kriz dönemlerinden kurtulmaları için doğru adımları atabilecek potansiyele sahip olduklarını gösteriyor.
QNB Sigorta, müşterilerinin refahını ve mutluluğunu sağlamak için iş sürekliliği kapsamında çalışmalarına devam ediyor. Şirket, iş sürekliliği yönetimine büyük önem vererek sürekli iyileştirmeye odaklanıyor. Süreçlerin kapsamlı bir şekilde yönetilmesi ve çalışanların acil durumlara karşı hazırlıklı olmaları için çeşitli önlemler alınıyor.
Risk Yönetimi, Hukuk, İç Kontrol ve Uyum’dan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tolga Ceylantepe, iş sürekliliği konusundaki çalışmalarıyla ilgili şunları söyledi: “QNB Sigorta olarak, müşterilerimizin hayatlarını güvence altına alarak iş sürekliliğinin sektörümüz için stratejik öneminin farkındayız. Tüm süreçlerimizi kapsayan iş sürekliliği yönetimi çerçevemizi sürekli olarak güncelliyor ve çalışanlarımızı acil durumlar konusunda bilinçlendiriyoruz.”
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı