Acer, satış sonrası hizmetlerde rakiplerinden farklı bir deneyim sunar. Uzman ekibi ile müşteri memnuniyetine odaklanır ve sorunları hızlıca çözer.
Satış sonrası hizmetler, tüketicilerin marka tercihinde tasarım ve ürün kalitesiyle beraber değerlendirmeye aldığı çok önemli bir başka unsur. Acer, müşteri hizmetlerini kurumsal stratejilerinin merkezine alarak, bu alandaki önemli hizmeti dışarıdan temin eden rakiplerinden ayrılıyor.
Acer, onarım merkezlerinin kontrolünü tamamen kendi elinde tutarak, pazar dinamiklerine uyum sağlıyor ve onarım süreçlerini maksimum esneklikle optimize ediyor. Bu sayede en yüksek onarım kalitesini garanti altına alıyor.
Acer CarePlus garanti paketleri öncelikli servis, telefon desteği ve koruma sunarken, standart garanti süresini aynı seviyede uzatıyor ve beklenmedik onarım veya değiştirme maliyetlerine karşı daha uzun süreli koruma sağlıyor.
Enfinitec, Acer’ın sürdürülebilirlik ve sorumluluğa odaklanarak oluşturduğu bir modeldir. Ürünlerin yaşam döngüsünü uzatarak veya ikinci bir yaşam şansı vererek, daha sürdürülebilir bir dünyaya katkı sağlamayı hedefler.