Türkiye’de FWA kullanımı hızla artıyor! Yüksek hızlı sabit kablosuz erişim teknolojisi, internet deneyimini dönüştürüyor. Detaylar için tıklayın.
Ericsson (NASDAQ: ERIC), Türkiye dahil 19 ülkeyi kapsayan ve 1,2 milyar bireyi temsil eden ConsumerLab araştırmasının sonuçlarını paylaştı. Araştırma, 370 milyon haneyi temsil eden tüketici seçimleri ve algıları hakkında kapsamlı bir bakış sunmaktadır.
Türkiye’deki bulgular, FWA’in internet erişimi için birincil tercih haline geldiğini göstermektedir. Yapılan ankete göre, hanelerin %80’i FWA’yi tercih etmektedir ve bu bağlantının güvenilirliği ve gelişmiş yetenekleri öne çıkmaktadır.
Ericsson Orta Doğu ve Afrika Başkan Yardımcısı ve Türkiye Başkanı Işıl Yalçın, FWA’nın Türkiye’deki haneler için önemini vurgulayarak, “FWA; uygun maliyetli, hızlı ve kolay kurulumlu özellikleriyle öne çıkmaktadır.” şeklinde açıklama yapmıştır. ConsumerLab Başkanı Jasmeet Singh Sethi ise raporda FWA’e ilginin yüksek olduğunu belirtmiştir.