Logo Yazılım, Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) iş birliğiyle düzenlenen toplantıda önde gelen perakende markalarının temsilcilerine Logo Diva RETAIL tahlillerini aktardı.
Logo Yazılım perakende tahlillerini bölüm başkanlarıyla paylaştı
Logo Yazılım, Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) iş birliğiyle düzenlenen toplantıda önde gelen perakende markalarının temsilcilerine Logo Diva RETAIL tahlillerini aktardı.
Türkiye’nin en büyük yerli iş yazılımı şirketi Logo Yazılım, perakende dalının ve müşterilerinin teknolojik gelişmelerle birlikte değişen beklentilerine yönelik tahliller sunuyor. BMD iş birliğiyle düzenlenen toplantıda dal temsilcileriyle bir ortaya gelen Logo Yazılım; perakendedeki trendleri, dönüşen müşteri taleplerini ve bulut tabanlı Logo Diva RETAIL tahlilinin sunduğu avantajları paylaştı.
Toplantıya mesken sahipliği yapan Logo Perakende Tahlilleri Genel Müdürü Arslan Arslan, bölümde öne çıkan 3 trendi sıralarken, “Teknolojik gelişmeler, her alanda olduğu üzere perakende dalında de müşteri talep ve davranışlarında, iş yapma biçimlerinde değişimi beraberinde getiriyor. Bu devirde odağımızda 3 trend var; müşteri tecrübesinin güzelleştirilmesi, yeni iş modelleri geliştirerek gelir yaratma ve çalışan tecrübesinin güzelleştirilmesi. Bulut bilişim, mağazalarda müşterilerin ve çalışanların tecrübesini üst seviyeye taşıyan tahliller geliştirilmesine imkân sağlıyor. Ayrıyeten şirketlerin iş süreçlerini optimize ederek, daha az kaynakla daha verimli işler yapılabilmesine imkan veriyor. Bulut tabanlı Logo Diva RETAIL çözümümüzün Taşınabilir Satış, Kampanya ve Self Checkout uygulamalarıyla perakende dalındaki müşterilerimizin dönüşen gereksinimlere süratli bir formda karşılık verebilmesini sağlıyoruz” sözlerini kullandı.
Birleşmiş Markalar Derneği İdare Konseyi Lideri Sinan Öncel, teknolojinin ve çevikliğin değerini vurgulayarak, “İçinde bulunduğumuz çağda, vakit karar alıcılar için çok kıymetli. Perakende işletmelerinin yöneticileri satış, müşteri memnuniyeti, satın alma vb. üzere tüm ünitelerden gelecek her türlü manalı bilgiye en süratli biçimde ulaşmak istiyor. Böylelikle meçhullüğü en aza indirmek, karar alma süreçlerini kısaltmak ve nihayetinde hakikat karar alarak elde edilen faydayı en yüksek düzeye çıkarmak hedefleniyor. Bu süreçte teknoloji ile desteklenmiş, kullanıcı dostu ve vaktinde ulaşılmış manalı datalar büyük ehemmiyet taşıyor. Maksatlara ulaşmak için tüm kesimlerin teknolojik gelişmeleri yakından takip etmesinin çok kıymetli olduğunu düşünüyorum” tabirlerini kullandı.
Logo Yazılım perakendede, bulut tabanlı bir platform sunmanın avantajıyla sistemlerini müşteri tecrübesini ön plana çıkartacak halde kurguluyor. Türkiye’de bir birinci olan ve ihtilal yaratan Logo Diva RETAIL Bulut Taşınabilir Satış Uygulaması, kasa satış süreçlerini sabit kasalardan bağımsız hale getirerek kasa kuyruğuna girmeden satın alma tecrübesi sunuyor. Gelişmiş özellikleriyle birinci defa bulut üzerinden birçok farklı sürecin gerçek vakitli yönetilmesini sağlayarak kullanıcılarına eşsiz müşteri tecrübesi sağlıyor.
Self Checkout Uygulaması ile müşterilerin yıllardır büyük süpermarketlerde deneyimledikleri kendi kendine alışveriş imkanını perakendenin yeni segmentlerine de yaygınlaştırmayı hedefliyor. Bağımsız ve ölçeklenebilir bulut kampanya sistemiyle ise tüm kanallarda müşteriyi tanıyıp özel kampanya ve avantajları hesaplayıp birleşik bir tecrübe sunuyor. Firmalar bu platform ile istedikleri her tıpta kampanyayı ve fiyatlamaları kurgulayabilirken, kullanıma hazır senaryolar ile kampanyaları kolay kolay tanımlayabiliyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı