MediaMarktSaturn Grubu, Türkiye’de teknoloji perakendeciliğindeki başarılı performansıyla dikkat çekiyor. Yenilikçi yaklaşımı ve geniş ürün yelpazesiyle müşterilerine benzersiz deneyimler sunuyor.
MediaMarkt Türkiye, Avrupa’nın 1 numaralı ve Türkiye’nin lider elektronik perakendecisi olarak 2023 yılı mali sonuçlarını ve 2024 hedeflerini açıkladı. MediaMarkt Türkiye CEO’su Hulusi Acar, şirketin büyüme stratejileri ve başarıları hakkında bilgi verdi. MediaMarktSaturn Perakende Grubu’nun 2023 yılı cirosu 22,2 Milyar Euro olarak gerçekleşirken, Türkiye’de mağaza satış hacminin Almanya’dan sonra en büyük olduğu belirtildi.
Hulusi Acar, MediaMarkt Türkiye’nin başarısının Türkiye’ye yatırım yapmaya dayandığını vurgulayarak, şirketin istihdam artışı, mağaza açılışları ve yeni projeleriyle büyümeye devam edeceğini belirtti. Türkiye’deki tüketici elektroniği pazarının canlılığına ve büyüme potansiyeline dikkat çekildi. 2024 hedeflerinde pazar payı artışı ve sürdürülebilir büyüme stratejileri öne çıkarıldı.
MediaMarkt Türkiye’nin sürdürülebilirlik alanında gösterdiği öncü rol ve toplumsal sorumluluk projelerine odaklanıldı. Şirketin geri dönüşüm ve atık azaltma çalışmaları ile kullanılmış cihazların yeniden değerlendirilmesi ve çocuklara yönelik eğitim projeleri hakkında bilgi verildi. Hulusi Acar, kadın istihdamına ve yerli üretim girişimlerine de vurgu yaptı.