DOLAR
32,2020
EURO
35,0069
ALTIN
2.504,53
BIST
10.643,58
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Az Bulutlu
21°C
İstanbul
21°C
Az Bulutlu
Pazartesi Hafif Yağmurlu
22°C
Salı Az Bulutlu
25°C
Çarşamba Az Bulutlu
22°C
Perşembe Az Bulutlu
22°C

Razgatlıoğlu, Pirelli standart SCX lastiklerle aldığı riskle 1. Yarışı kazandı

BMW pilotu son çeşitte Bulega’yı (Ducati) geçip galibiyetini ilan ederken WorldSSP’de Huertas (Ducati) kategorideki birinci yarışını kazandı.

Razgatlıoğlu, Pirelli standart SCX lastiklerle aldığı riskle 1. Yarışı kazandı
25.03.2024 13:36
5
A+
A-

BMW pilotu son cinste Bulega’yı (Ducati) geçip galibiyetini ilan ederken WorldSSP’de Huertas (Ducati) kategorideki birinci yarışını kazandı.

FIM Dünya Superbike Şampiyonası’nın Avrupa’daki birinci durağı olan Katalan etabının 1. Yarışında, Nicolò Bulega (Ducati) finiş çizgisine yalnızca birkaç dönemeç kalana dek tek başına sürdürdüğü mücadeleyi Toprak Razgatlıoğlu‘na kaybetti. İki pilot yarışa farklı lastik seçimleriyle başladı. Türk pilot önde SC2 ve geride SCX lastikleri seçerken İtalyan pilotun tercihi önde SC1 ve artta SCX-A (C0900 spesifikasyonlu geliştirme lastiği) oldu. Kadro arkadaşıyla birebir lastik kombinasyonunu seçen Álvaro Bautista (Ducati), finişe birkaç dönemeç kala Andrea Iannone’yi (Ducati) geride bırakarak podyumda üçüncülüğü almayı başardı. 

Her iki art lastik seçimi yarış için geçerli 

“Pilotlar dünden beri art lastik için hangi tahlili kullanacaklarına karar veremiyordu. Bu durumla bazen Cuma seanslarında karşılaşabiliyoruz zira pilotların ve grupların hâlâ motosikletlerini optimize etmesi gerekiyor. Bugünkü yarışta standart SCX ve C0900 spesifikasyonlu geliştirme lastiği olmak üzere her iki tahlilin de benzeri performans sergilediğini gördük. Toprak Razgatlıoğlu  pole durumundan itibaren SCX’le birincilik çabasını sürdürdü ve nihayet son çeşitte yarışı kazandı. Öte yandan, bu yarışta birinci sefer kullanılan C0900 spesifikasyonlu geliştirme lastiğimiz SCX, Bulega’nın başlangıçtanson dönemece kadar liderliğini sürdürmesini ve hatta grup arkadaşı Bautista’nın on dördüncülükten üçüncülüğe yükselmesini sağladı. Yarınki yarışta kimi pilotların değişiklikler yaptığını görebiliriz, Superpole Yarışında ise pilotlarının birçoklarının geride SCQ hamurunu kullanmasını bekliyoruz.”

· WorldSBK Superpole seansı son derece süratliydi ve inanılmaz bir biçimde on pilot bu kategoride bir evvelki rekoru kırdı. En yeterli sonucu Toprak Razgatlıoğlu (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team) elde ederken arkasından Nicolò Bulega (Aruba.it Racing – Ducati) ve Andrea Iannone (Team GoEleven – Ducati) geldi. Üçü de en uygun zamanlarını önde SC1 – artta SCQ lastiklerle yakaladı. 

· Superbike 1. Yarış için griddeki lastik seçimleri startın çabucak öncesine kadar kesinleşmemişti. Ön lastikler için SC1 en tanınan seçim olurken art lastikler için SCX ve C0900 ortasında yaklaşık eşit bir dağılımla daha fazla tahlil kombinasyonu vardı.

· WorldSSP’de Superpole sıralamasında birinci üçe giren pilotların tercih ettiği kombinasyon önde SC1 ile geride SCX oldu. 1. Yarışta ön lastikler için SC2’yi seçen Öncü (Kawasaki Puccetti Racing) dışındaki tüm pilotların ortak tercihi SC1’di. Art lastikler ise SC0 ve SCX ortasında eşit olarak dağıldı. 1. Yarışta Stefano Manzi (Pata Yamaha Deri Kate Racing) ve Marcel Schroetter’i (MV Agusta Reparto Corse) geçen İspanyol Huertas (Aruba.it Racing WorldSSP Team) kategorideki birinci galibiyetini aldı. Podyumdaki üç pilotun da ön lastik tercihi SC1 olurken Huertas ve Schroetter geride SCX ile, Manzi ise SC0 ile yarıştı.

· Genç yeteneklerin uğraş ettiği kategorilerde dönemin ilk WorldSSP300 yarışını Aldi Satya Mahendra (Team BrCorse) ve Samuel Di Sora’nın (ARCO MotoR University Team – Yamaha) önünde Jeffrey Buis (Freudenberg KTM-PALIGO Racing) kazandı. FIM Yamaha R3 bLU cRU World Cup yarışında ise birinciliği İspanyol Gonzalo Sanchez Melendez (bLU cRU Yamaha Racing Spain) alırken onu Eduardo Burr (Yamaha AD78 Team Latin America) ve Marc Vich (DS Racing School) takip etti. 

Yarışta kullanılan lastiklerle ilgili daha ayrıntılı bilgi ekli teknik evraklarda sunuluyor.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

ETİKETLER: , , , ,
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

ankara web tasarım law office wordpress hosting ingilizce kursu web tasarım ankara haberler Renault Yedek Parça Ankara Çıkışlı Karadeniz Batum Turu Dacia Yedek Parça Fluence Yedek Parça iveco yedek parça ankara Güneş Enerjisi İmplant Süt Sağım Makinesi Yedek Parça Casıo g shock forklift aküsü Pt100 ankara ceza avukatı Ankara endoskopi labomat Beta Law dacia yedek parça güç trafosu oto yedek parça dunnage airbag e-imza check up Huzurevi damla etiket radyal fan iç mimar jean Hobi Bahçesi Yatırımı etiler pilates değer kaybı Adblue yer yıkama makinesi Baharat Çeşitleri