enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
42,5291
EURO
49,5628
ALTIN
5.744,63
BIST
11.007,37
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Yağmurlu
15°C
İstanbul
15°C
Yağmurlu
Pazartesi Hafif Yağmurlu
10°C
Salı Az Bulutlu
11°C
Çarşamba Hafif Yağmurlu
11°C
Perşembe Hafif Yağmurlu
12°C

Vodafone’un dijital kahramanı tobi yenilikçi çözümlerine bir yenisini daha ekledi

Vodafone’un dijital asistanı TOBi, yeni teknolojik yetenekleriyle, müşterilerin şebeke tecrübelerini yakından anlayarak ve gereksinimlerini tespit ederek gerçek vakitli takviye oluyor. Bu yeni gelişmeyle, TOBi’nin irtibat kalitesini güzelleştirmeye yönelik müşteriyi tahlille buluşturma oranı yükseldi. 

Vodafone’un dijital kahramanı tobi yenilikçi çözümlerine bir yenisini daha ekledi
13.12.2023 13:36
18
A+
A-
VODAFONE’UN DİJİTAL KAHRAMANI TOBi 

YENİLİKÇİ TAHLİLLERİNE BİR YENİSİNİ DAHA EKLEDİ

 

Vodafone’un dijital asistanı TOBi, yeni teknolojik yetenekleriyle, müşterilerin şebeke tecrübelerini yakından anlayarak ve muhtaçlıklarını tespit ederek gerçek vakitli dayanak oluyor. Bu yeni gelişmeyle, TOBi’nin ilişki kalitesini güzelleştirmeye yönelik müşteriyi tahlille buluşturma oranı yükseldi. 

 

13 Aralık 2023 – Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, yapay zekaya dayalı dijital asistanı TOBi’yi yeni özelliklerle geliştirmeye devam ediyor. Vodafone, aylık 43 milyon sohbet sayısına ve 10 milyona yakın kullanıcıya ulaşan TOBi’yi yeni data kaynaklarıyla entegre etti. Bu sayede TOBi, ilişki kalitesini düzgünleştirme tarafında talepleri olan müşterileri süratli bir halde yönlendirip, yapay zeka bazlı müşteri tecrübe platformuyla birleştirerek daha süratli tahliller oluşturuyor.

 

Vodafone Türkiye İcra Konseyi Lider Yardımcısı Levent Gemici, şunları söyledi:

 

“Vodafone olarak müşterilerimize sunduğumuz temas tecrübesini düzgünleştirmeye yönelik dijital tahlilleri hayata geçirmeye devam ediyoruz. Müşterilerimize en âlâ uçtan uca dijital tecrübesi sunma vizyonumuzda kritik bir rol üstlenen dijital kahramanımız TOBi’yi yeni teknolojik yeteneklerle donattık. Yeni bilgi kaynaklarından dayanak alan TOBi, müşterilerimizin şebeke tecrübesiyle ilgili gereksinimlerini gerçek vakitli tespit ederek muhtaçlık halinde onlara takviye oluyor. Bu yeni gelişmeyle, TOBi’nin irtibat kalitesini düzgünleştirmeye yönelik müşteriyi tahlille buluşturma oranı 1,5 katına çıktı. TOBi’yi yeni özelliklerle geliştirmeye devam edeceğiz.”

 

Müşteri memnuniyetinde değerli ölçüde iyileşme

 

Vodafone’un dijital asistanı TOBi, yeni bilgi kaynaklarıyla konuşuyor. Bununla birlikte, dijitalleşmeyi bir adım ileri taşıyan Vodafone Müşteri Hizmetleri’nin hizmet kalitesi, tahlile ulaştırma suratında ve müşteri memnuniyetinde artış sağlandı. Entegrasyon sağlandığından bu yana, TOBi’nin, irtibat kalitesini düzgünleştirmeye yönelik müşteriyi tahlille buluşturma oranı 1,5 katına çıktı. Böylelikle, TOBi’nin müşterilere sağladığı tahlil oranında %55 güzelleşme görüldü. TOBi’nin yeni data kaynaklarıyla entegrasyonu sonrası müşteri memnuniyeti anketlerinde kıymetli ölçüde düzgünleşme sağlandı.

 

Aylık sohbet sayısı 43 milyon

 

TOBi, Vodafone müşterileri tarafından en çok bilinen ve kullanılan dijital asistanlar ortasında birinci sırada yer alıyor. TOBi’yi öteki akıllı asistanlardan ayrıştıran özelliği, şahsileştirilmiş teklifler sunması ve hatırlatmalar yapması. TOBi’nin en sevilen özellikleri ise kullanımının kolay olması, problemleri süratle çözmesi, irtibat kurmanın eğlenceli olması ve gerektiğinde müşteri temsilcisine yönlendirme yapması. Halihazırda 1.000’e yakın farklı süreç yapabilen TOBi’nin aylık tekil kullanıcı sayısı 10 milyona, aylık sohbet sayısı ise 43 milyona yaklaştı.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı